mijn rekening is onterecht geblokkeerd na het ontvangen van €4000. Volgens ing was dit voor veiligheidsreden (fraude) na de eerste keer contact heb ik doorgegeven dat er geen spraken van fraude is. Ze zouden de blokkering opheffen en dit zou 24u kunnen duren. Na 24u nog steeds geblokkeerd. Ik kan niet aan mijn geld, wat voor grote financiële problemen zorgt. Nog maar eens contact opgenomen, toen was hun uitleg dat ze een schriftelijke goedkeuring nodig hebben. Heb hier voor naar de andere bank gebeld, zij vertelde me dat dit ongewoon was aangezien het geld al op mijn rekening staat en dus niet nodig voor een schriftelijke goedkeuring. ik citeer “heb in heel mijn carrière nog nooit zo iets meegemaakt en dat het volkomen absurd is” De dienst fraude weigert mijn rekening terug open te zetten. Hun service is daarbij verschrikkelijk. Telefoon afleggen terwijl ik mijn verhaal doe, ronduit arrogant antwoorden en zeggen dat ze niks voor mij kunnen doen momenteel, dat ik maar moet wachten en dat heletijd bellen niet helpt. Schandalig! (morgen neem ik meteen contact op met ombudsfin) Ik heb door dit onnozele doen heel veel geld verloren!!!