Terug

onterechte blokkering rekeningnummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: ING - Bank and kantoren

20/11/2024

mijn rekening is onterecht geblokkeerd na het ontvangen van €4000. Volgens ing was dit voor veiligheidsreden (fraude) na de eerste keer contact heb ik doorgegeven dat er geen spraken van fraude is. Ze zouden de blokkering opheffen en dit zou 24u kunnen duren. Na 24u nog steeds geblokkeerd. Ik kan niet aan mijn geld, wat voor grote financiële problemen zorgt. Nog maar eens contact opgenomen, toen was hun uitleg dat ze een schriftelijke goedkeuring nodig hebben. Heb hier voor naar de andere bank gebeld, zij vertelde me dat dit ongewoon was aangezien het geld al op mijn rekening staat en dus niet nodig voor een schriftelijke goedkeuring. ik citeer “heb in heel mijn carrière nog nooit zo iets meegemaakt en dat het volkomen absurd is” De dienst fraude weigert mijn rekening terug open te zetten. Hun service is daarbij verschrikkelijk. Telefoon afleggen terwijl ik mijn verhaal doe, ronduit arrogant antwoorden en zeggen dat ze niks voor mij kunnen doen momenteel, dat ik maar moet wachten en dat heletijd bellen niet helpt. Schandalig! (morgen neem ik meteen contact op met ombudsfin) Ik heb door dit onnozele doen heel veel geld verloren!!!

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: C. M.

21/11/2024

Uw ref.: @@REF_ID@a771742926e28859e1@REF_ID@@ O. ref.: CREQ:ALL396DMA04538546 Beste mevrouw Merola, Wij hebben onderstaande klacht in goede orde ontvangen en danken u voor het delen van uw ervaring. Hierbij bieden wij u eerst onze oprechte verontschuldigingen aan indien u niet tevreden bent over de dienstverlening van ING. Klanttevredenheid is immers een van onze hoofdbekommernissen. Het is o.a. dankzij uw feedback dat wij onze dienstverlening kunnen evalueren en verbeteren waar nodig. Wij zullen dan ook de nodige controles uitvoeren om te verifiëren of u onbehoorlijk werd behandeld door onze medewerkers. U geeft verder aan dat uw rekening geblokkeerd werd na het ontvangen van een som geld en dat u reeds contact heeft opgenomen met onze dienst Fraude. Op basis de informatie die u met ons heeft gedeeld, zijn wij met de andere bank in communicatie getreden. Op dit moment wachten wij nog op sluitende feedback van de andere bank om verdere stappen te ondernemen. Wij hebben gevraagd aan de betrokken dienst om de dialoog met de andere bank nauwgezet op te volgen zodat wij u zo snel mogelijk verder kunnen helpen. Wij hebben begrip voor de frustratie die u voelt en excuseren ons nogmaals voor alle hinder die u ondervonden heeft. Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met beleefde groeten, Customer Care Center Client Services E klachten@ing.be ING Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform