Terug

Onterechte blokkering kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Edenred Belgium

16/08/2024

Deze morgen vulde ik een contactformulier bij Edenred in om te vermelden dat mijn kaart vaak (neem 80%) niet werkt. Ik bel daarna ook nog naar de helpdesk. Daar leggen ze me uit dat maaltijdcheques nooit werken zolang er nog openstaande consumtiecheques zijn (wat totaal niet duidelijk is voor de klant, noch de kassiersters...). Ik leg uit aan telefoon dat ik zeker wil zijn dat mijn kaart die namiddag zou werken, omdat ik een grote aankoop wil doen met mijn consumptiecheques. Ik heb daarvoor een heleboel moeten organiseren (babysit geregeld, remorque geregeld, ...). De dame aan de telefoon verzekerde mij dat mijn consumptiecheques zouden werken. Een paar uur later krijg ik via mail reactie op het contactformulier dat ik eerder die ochtend had ingevuld. Men vermeldt dat men mij een nieuwe kaart zal opsturen en dat ik mijn huidige kaart terug moet sturen. Omdat ik vrees dat mijn huidige kaart geblokkeerd is, bel ik opnieuw naar de helpdesk. Daar krijg ik te horen dat mijn kaart inderdaad geblokkeerd is en dat ze hem niet kunnen deblokkeren. Ik kan dus niet alleen mijn aankoop vergeten en alles afzeggen, maar ik kan ook niet aan het geld op mijn kaart zolang de nieuwe kaart niet is toegekomen. Ik krijg ook het verwijt aan telefoon dat ik dan maar niet had moeten zeggen dat mijn kaart defect was. Zie in bijlage mijn exacte verwoording. Ik heb dit dus zeker niet gezegd. Heel dit gebeuren zou uiteraard niet zijn voorgevallen indien de regel 'geen maaltijdcheques zolang je consumptiecheques hebt' er ofwel niet zou zijn, ofwel automatisch zou worden toegepast in alle kassasystemen, ofwel tenminste geweten zou zijn door de kassiersters.

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: N. D.

16/08/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2484497).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Mijn kaart is beschadigdIk ben een vaste werknemer Indien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren. Er zijn drie manieren om dit... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenMijn kaart is verloren of gestolenIk ben een vaste werknemer U moet uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal. Er zijn drie manieren om dit... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenHoe desactiveer ik de contactloze betaling van mijn kaart?De Edenred witte kaart Meld u aan op uw persoonlijke webruimte via www.MyEdenred.be Ga naar het menu Mijn... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenMijn kaart is beschadigdIk ben een vaste werknemerIndien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren.Er zijn drie manieren om dit te doen:Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.bePer telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02Via uw MyEdenred App.Uw kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.De geldigheid van uw elektronische cheques zal tevens met 10 werkdagen worden verlengd en het beschikbare saldo dat op een rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.Een nieuwe kaart zal automatisch aangemaakt worden en binnen de 10 werkdagen verzonden worden van zodra uw werkgever de bestelling bevestigt en van zodra de betalingsmodaliteiten, volgens het contract van uw werkgever, voldaan zijn. Uw werkgever dient de bestelling van de vervangkaart, waarvan hij per e-mail op de hoogte werd gebracht, via zijn klantenruimte te bevestigen.Ik ben interimaris of ik werk (vast) in de uitzendsectorIndien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren.Er zijn drie manieren om dit te doen:Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.bePer telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02Via uw MyEdenred App.De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.U moet nu de nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres bevestigen via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be.U heeft 2 mogelijkheden om de bestelling af te ronden:1. Online betalenDoor direct online te betalen wordt uw bestelling rechtstreeks verwerkt en ontvangt u uw nieuwe Edenred-kaart binnen 10 werkdagen.2. Per overschrijving betalenEens u de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd hebt, zal u binnen de 2 werkdagen per e-mail een betalingsaanvraag ontvangen. U moet bij de betaling steeds de gestructureerde mededelinggebruiken. Indien u deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling zet, dan storten wij dit bedrag automatisch terug en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat opuw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.Opgelet!Indien u van werkgever bent veranderd, gelieve de kaart pas te blokkeren nadat u een eerste oplading (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk, Edenred Sport Cultuur)heeft ontvangen van uw nieuwe werkgever. Blokkeert u de kaart vóór deze eerste oplading, dan zal de vervangkaart besteld worden via uw vorige werkgever.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ NeeMet vriendelijke groeten,Het Edenred Support-team Klachten 16 aug 2024 14:01 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌Onterechte blokkering kaart ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred

Edenred Belgium

Naar: N. D.

19/08/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2484497) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 19 aug 2024 15:48 CEST Beste Nele,Ik heb u ondertussen een aparte mail verzonden met wat bijkomende informatie en een aantal vragen om uw dossier verder in behandeling te kunnen te nemen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 16 aug 2024 14:01 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌Onterechte blokkering kaart ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER© Edenred[9ZZE99-32WW3]

Edenred Belgium

Naar: N. D.

20/08/2024

Hallo,U was onlangs in contact met onze klantendienst.Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven?Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?Goed, ik ben tevredenSlecht, ik ben ontevredenUw vraag ging over: Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 19 aug 2024 15:48 CEST Beste Nele,Ik heb u ondertussen een aparte mail verzonden met wat bijkomende informatie en een aantal vragen om uw dossier verder in behandeling te kunnen te nemen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 16 aug 2024 14:01 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌Onterechte blokkering kaart ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteamWEBSITEHELP CENTER© Edenred[9ZZE99-32WW3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform