Terug

Onterechte blokkade: 6 dagen te laat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

I. Y.

Naar: Proximus

30/05/2025

Beste Mijn internetdiensten zijn door proximus geblokkeerd vanwege een factuur die slechts 6 dagen over tijd is. Dit is onevenredig en lijkt in strijd met consumentenrechten. Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

Proximus

Naar: I. Y.

02/06/2025

Geachte mevrouw/meneer, Bij deze bevestigen wij dat wij de nodige informatie via mail op 30/05/2025 aan de klant hebben gegeven. Vriendelijke groeten, Martine Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-05-30-14.30.35.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019187333]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform