Terug

Onterechte betichting van toegangsweigering voor installatie van digitale meters

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: FLUVIUS

05/06/2023

Beste, op 4 mei 2023 heeft uw onderaannemer unit-T, na een eerdere afspraak, toegang gekregen tot onze woning voor de installatie van de digitale meters. Foto's werden genomen door deze persoon van de huidige toestand en ze werden volgens hem doorgestuurd naar Fluvius. De gasmeter kon niet vervangen worden wegens aanwezigheid van een externe drukregelaar en de nieuwe meter zou een inwendige drukregelaar hebben. De digitale elektriciteitsmeter zou groter zijn dan de huidige en niet passen in de omkasting in onze hal. Op mijn vraag wat het vervolg zou zijn kreeg ik als antwoord dat Fluvius ons zou contacteren met een oplossing.Op dit moment is het enige antwoord ontvangen van Fluvius de bewuste aangetekende brief die volledig foutief beweert dat er geen afspraak noch een toegang tot onze woning zou geweest zijn.Ik wacht nu nog steeds op een antwoord van Fluvius, waarin de oplossing voor het probleem met onze meters gegeven wordt. Laat het duidelijk zijn dat ik geen nieuwe afspraak wil maken als dit antwoord van Fluvius niet ontvangen is zodat ik zeker ben dat de meters bij een volgend bezoek wel degelijk kunnen vervangen wordenIk meen zelfs dat verontschuldigingen van Fluvius voor de onjuiste voorstelling van zaken hier aan de orde zijn !Groeten, F. Van den Bergh

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: F. V.

06/06/2023

Beste,Aan de hand van de huidige gegevens kunnen we geen dossier opstarten.Gelieve ons adres of EAN van klant te bezorgen.Met vriendelijke groeten,Directie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

F. V.

Naar: FLUVIUS

12/06/2023

Vreemd dat Fluvius extra gegevens vraagt. Alle gegevens staan immers in de aangetekende brief die Fluvius naar mij versturd heeft op 27 mei met de Fluvius referentie DMK/VU/NSW3. Deze Fluvius referenties heb ik overgenomen in mijn brief aan Fluvius. ik ben echter de kwaadste niet, daarom hier mijn adres : Mechelbaan 70, Koningshooikt en daar bovenop ook nog de beide eannrs : -e : eindigend op 195-g : eindigend op 201groeten,F. Van den Bergh

FLUVIUS

Naar: F. V.

12/07/2023

Geachte heer VandenberghUw consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde uw vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius.MAAR. nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen.We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen.Mag ik u vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aub?Steeds tot uw dienst!Fijne dag verder.Cindy EyckmansDirectie Klantendienst - Actieve klantgerichtheidKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Melleklachtencommissie@fluviuswww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform