Beste, op 4 mei 2023 heeft uw onderaannemer unit-T, na een eerdere afspraak, toegang gekregen tot onze woning voor de installatie van de digitale meters. Foto's werden genomen door deze persoon van de huidige toestand en ze werden volgens hem doorgestuurd naar Fluvius. De gasmeter kon niet vervangen worden wegens aanwezigheid van een externe drukregelaar en de nieuwe meter zou een inwendige drukregelaar hebben. De digitale elektriciteitsmeter zou groter zijn dan de huidige en niet passen in de omkasting in onze hal. Op mijn vraag wat het vervolg zou zijn kreeg ik als antwoord dat Fluvius ons zou contacteren met een oplossing.Op dit moment is het enige antwoord ontvangen van Fluvius de bewuste aangetekende brief die volledig foutief beweert dat er geen afspraak noch een toegang tot onze woning zou geweest zijn.Ik wacht nu nog steeds op een antwoord van Fluvius, waarin de oplossing voor het probleem met onze meters gegeven wordt. Laat het duidelijk zijn dat ik geen nieuwe afspraak wil maken als dit antwoord van Fluvius niet ontvangen is zodat ik zeker ben dat de meters bij een volgend bezoek wel degelijk kunnen vervangen wordenIk meen zelfs dat verontschuldigingen van Fluvius voor de onjuiste voorstelling van zaken hier aan de orde zijn !Groeten, F. Van den Bergh