Beste,Op 17/6/23 plaatsten wij voor de eerste maal een bestelling bij Zalando voor 124,85 euro. Bestelling werd geplaatst op naam van Katrien Vermeire met bestelnummer 11003101404953.Op 22/6/23 betaalden wij een eerste maal bestelnummer 11003101404953 voor een bedrag van 124,85 euro via de rekening op naam van Katrien Vermeire. Dit bedrag werd op 26/6/23 teruggestort op mijn rekening waarna ik via chat contact opnam met de klantendienst van Zalando. Daar zei men mij om de betaling opnieuw te doen op hetzelfde rekeningnummer en met dezelfde mededeling. Geen idee waarom de eerste betaling was teruggestort. Op 27/6/23 deed ik dus de betaling opnieuw. Op 6/7/23 ontving ik per mail tot mijn grote verbazing een eerste betalingsherinnering. Opnieuw nam ik contact op, deze keer via mail. Na een aantal standaardmails terug te hebben gekregen leek uiteindelijk alles in orde te zijn. Maar op 19/7/23 ontving ik een tweede betalingsherinnering met een verhoging van het te betalen bedrag met 5,00 euro. Opnieuw contact via mail … nietszeggend antwoord dat verwerking betaling 5 dagen kon duren. Wat dus al veel langer was. Tot mijn grote verbazing kwam het bedrag van 124,85 euro de dag erna terug op mijn rekening, 21/07/23. Daarop deden wij onmiddellijk opnieuw de betaling op het opgegeven rekeningnummer met in de mededeling het bestelnummer.Dit wel zonder de verhoging van het bedrag met 5,00 euro omdat wij de betaling zeker op tijd deden maar de verwerking daarvan bij hen telkens lijkt fout te gaan.Graag hadden wij info gekregen over hoe we dit nu verder moeten afhandelen want er lijkt geen einde te komen aan dit verhaal. Met vriendelijke groetenJan Van ImpeKatrien Vermeire