Terug

onterechte betaling via domiciliering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Proximus

12/01/2024

beste er zijn al van december 2021 elke maand 2 bedragen van de rekening gegaan. Mijn moeder heeft alleen een vaste telefoon, vorige maand is er via domiciliering 23,72 euro en 69,99 euro van de rekening gegaan. Het gaat via bankrekeningnummer BE85913410481906 van het minste bedrag krijg ik elke maand een aanrekening van het grote bedrag heb ik nooit een aanrekening gehad maar toch word het geld er afgehaald. ik heb al verschillende telefonische gesprekken gehad en ze hebben mij gezegd dat deze rekenignummer niet juist is. Het juiste bankrekeningnummer zou BE82210000088968 zijn, maar alle rekeningen zijn wel betaald. Kan iemand mij vertellen wat juist is en hoe ik het teveel aan stortingen kan terug vorderen. Vriendelijke groeten Ludovicus Geerts, zoon van Rosa Verstrepen die het slachtoffer is

Berichten (3)

Proximus

Naar: L. G.

17/01/2024

Da mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben spijtig genoeg de vraag van de klant niet behandelen wegens ontbrekende klantgegevens. Kan u ons een gsm nr. doorgeven zodat we u kunnen bereiken om de gerichte vragen te kunnen stellen om tot een goede oplossing te kunnen komen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-12-10.49.52.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005070575] Ref. [THREAD_ID:1921005070575]

L. G.

Naar: Proximus

18/01/2024

naar aanleiding voor de ontbrekende gegevens Geerts Ludovicus tel 0471209645, ik handel voor mijn moeder Rosa verstrepen

Proximus

Naar: L. G.

26/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-18-23.22.45.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005344028] Ref. [THREAD_ID:1921005344028]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform