Terug

Onterechte betaling gebroken item

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: VINTED

09/05/2024

Op 21 april 2024 heb ik een glazen item gekocht via Vinted, maar het kwam gebroken aan op 4 mei. Omdat het een breekbaar item was, heb ik bij het uitpakken bijna elke stap gefotografeerd om eventuele discussies te voorkomen. Mijn profiel is echter onterecht geblokkeerd, waardoor ik de betaling niet volgens de normale procedure kon stopzetten. Daarom heb ik via de e-mails die ik ontving bij de aankoop en verzending van het item geprobeerd dit aan te kaarten. Helaas hebben verschillende taalonkundige medewerkers van Vinted, die vaak geen Nederlands spreken, niet begrepen wat er aan de hand was vanwege de taalbarrière en hebben ze standaardoplossingen geboden die niet van toepassing waren op mijn specifieke probleem. Hierdoor is de betaling toch doorgegaan na de opgelopen vertraging. Omdat ik alles heb gedaan om Vinted op de hoogte te stellen en zij verantwoordelijk zijn voor de opgelopen vertraging, vraag ik een herbehandeling van mijn zaak en terugbetaling van mijn geld.

Berichten (9)

VINTED

Naar: C. V.

09/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

09/05/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted

C. V.

Naar: VINTED

11/05/2024

Goedemiddag,Mag ik het nogmaals uitleggen, want ik heb de indruk dat jullie het probleem niet verstaan.De zogezegde knop waarop ik moet duwen om de transactie stop te zetten gebeurd in de chat met de verkoper.Omdat ik geblokkeerd ben, heb ik geen enkele toegang tot de chat! Daarom is het ook onmogelijk om op de zogezegde knop te duwen. Om die reden kan ik enkel de transactie proberen stop te zetten door jullie via deze e-mail te contacteren. Helaas werd door uw collega’s nooit adequaat gereageerd zodat de 48 uur zijn verstreken. Dit is volledig op rekening van Vinted en absoluut niet mijn schuld aangezien ik al het nodige binnen mijn mogelijkheden heb gedaan. Daarom vraag ik nogmaals om de zaak te herbekijken en af te handelen zoals het hoort!MvgChris

VINTED

Naar: C. V.

11/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

11/05/2024

Geachte lezer, Chris,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Vipul Team Vinted

C. V.

Naar: VINTED

01/06/2024

Voor de andere lezers wil ik vermelden dat Vinted, onder druk van een officiële instantie, uiteindelijk moest toegeven dat ze fout zaten. Dit terwijl ze voordien systematisch weigerden mijn vragen te beantwoorden en mijn dossier zelfs niet wilden inzien. De onterechte terugbetalingen zijn nog steeds niet opgelost en ik vrees dat dit onopgelost blijft, aangezien Vinted blijft weigeren zichzelf te in vraag te stellen, zich blijft vastrijden in rigide standaardprocedures en weigert dossiers grondig te bekijken.

VINTED

Naar: C. V.

01/06/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: C. V.

01/06/2024

Hello,Thank you for reaching out.I'd be happy to help you with this!  Could you please reply to this message thread with a screenshot of the problem and a more detailed explanation of the situation?  We will also need your username.Please get back to us within 24h, otherwise we will consider the situation resolved.Speak to you soon,Selim ll Team Vinted

VINTED

Naar: C. V.

03/06/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform