Terug

Onterechte betaaldienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. A.

Naar: Orange

28/01/2025

0489 18 68 72 Go Plus Geachte mevrouw/heer, Vandaag heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 10. Dat moet echter een vergissing zijn. Ik stel immers vast dat u mij € 10 en vorige maand €6 aanrekent voor betaaldiensten van derden waar ik nooit om heb gevraagd. Ook zie ik dat er voor volgende factuur ook reeds €2 klaar staat. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Vriendelijke groeten,

Bemiddeling door Testaankoop 12 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform