Beste,Ik heb maandag 19 februari klacht ingediend via testaankoop voor een onterechte afsluiting bij onze provider Proximus door Telenet.Naar aanleiding van de klacht werd ik dinsdag opgebeld door hen en ze zouden het oplossen en mij woensdag terugbellen, het betreft een ERROR en een systeemfout, dat was hun uitleg, indien het woensdag niet opgelost was gingen ze ons tadaam bezorgen om ons uit de nood te helpen.Woensdag gewoon niks meer laten horen en ook niets in orde, vandaag is het dag 5 dat alles afgesloten is door Telenet.Internet, tv, Netflix en 3 gsm abonnementen werden uit het niets afgesloten door een zogenaamde “ERROR” of systeemfout en niets werkt daar naar behoren.De belofte niet nagekomen, geen telefoontje gehad en al zeker geen oplossing. Ik krijg steeds mails en berichten dat mijn vraag in behandeling is, maar ze doen gewoon niets!We krijgen ook al 3 maand facturen voor diensten die we nooit hebben gehad en maandelijks voor bellen dat dit onmogelijk is.Ze maken valse beloftes met de mensen en gooien er met hun pet naar.Wij wensen vergoed te worden per dag dat wij geen diensten hebben, wij hebben tenslotte onze facturen allemaal netjes betaald…indien Telenet fouten maakt moeten ze ook instaan voor de gevolgen ?????