Terug

Onterechte afrekening & misleiding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. W.

Naar: BOOKING.COM

07/08/2024

Onlangs boekten wij een verblijf in Ieper via Booking.com. In de omschrijving van het verblijf stond dat bad- en bedlinnen aanwezig was en dat er drie aparte slaapkamers waren. Na onze bevestiging kregen wij een mailtje van de verhuurder met de vraag of we zelf bed- en badlinnen gingen meenemen of hiervoor gingen bijbetalen. Wij namen hieromtrent onmiddellijk contact op met Booking en kregen de bevestiging dat dit inderdaad niet de bedoeling was. Maar sindsdien hebben we wel 90€ moeten bijbetalen voor bed- en badlinnen en blijft Booking ons maar aan het lijntje houden in verband met de terugbetaling van die 90€. Verder had het appartement trouwens ook maar twee aparte slaapkamers in plaats van drie. Na enkele weken aan het lijntje te worden gehouden door Booking, hoop ik dat contact van jullie schot in de zaak kan brengen.

Bemiddeling door Testaankoop 18 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform