Terug

Onterechte afrekening en premies 2022 niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: ELEGANT

12/08/2023

Aan Elegant:Geachte,Ondanks mijn talloze berichten zonder gepaste reactie uwentwege heb ik akte genomen van een herinnering van de deurwaarder.Ik heb ondertussen klacht ingediend bij de ombudsdienst voor energie.Hopelijk reageert u eindelijk ASAP met correcte afrekeningsgegevens en stopt u met herinneringen door de gerechtsdeurwaarder. De door u ingecalculeerde meterstanden zijn niet correct.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform