Terug

Onterechte afhoudingen via domiciliering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. W.

Naar: Celside Insurance

27/04/2023

Op 6 april ontving ik van sfam een mail die in de spambox zat dat mijn contract voor de verzekering van een Iphone ging veranderen van 15.99 euro per maand naar 69.99 per maand, in deze mail stond dat ik binnen de 30 dagen moest reageren als ik niet akkoord was, dit heb ik gedaan via mail. Mijn contract was in 2021 afgesloten bij Vandenborre Waregem. Zoals voorzien werd er telkens in het begin van de maand 15.99 via domiciliering van de rekening gehaald, wat correct was. Nu is er op 19 en 24 april 69.99 Euro van mijn rekening onterecht gecrediteerd via deze domiciliering. Heb ondertussen verschillende mails gezonden om dit contact te stoppen wegen ongeoorloofde prijsaanpassing. ook heb ik via de winkel Vandenborre Waregem het contract laten stoppen, wat zij ook gedaan hebben. In afwachting heb ik de domiciliering nog niet laten blokkeren bij de bank. Tot mijn verbazing zie ik dat er op 28 april terug 15.99 en op 2 mei 69.99 van de rekening zou gaan. Ik ga hier uitdrukkelijk niet mee akkoord en heb alles laten blokkeren. Ik wens dan ook via hier de onmiddellijke stopzetting van mijn contract en de recuperatie van de onterechte afhoudingen van 69.99 op 19 en 24 april !

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: G. W.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform