Terug

Onterechte afhalingen via domiciliering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. C.

Naar: Celside Insurance

28/04/2023

Beste, sinds juli 2020 heb ik een domiciliering via SFAM voor verzekering van mijn gsm aangekocht bij Vandenborre en dit ter waarde van een maandelijks bedrag van 3.90 euro. Op 6 april 2023 ontving ik een mail van Celside Insurance (merknaam SFAM) waarin vermeld wordt van een wijziging naar Buy Back Advance die mij maandelijks 69.99 euro zou kosten. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in deze wijziging en wil hier dus niet op in gaan. Deze wijziging/stopzetting van contract kan volgens de mail binnen de 30 dagen worden geweigerd. Maar nog voor de 30 dagen om zijn wordt er van mijn rekening volgende bedragen gehaald via de reeds bestaande domiciliering, dit was 19/4 69.99 euro, 24/4 69.99 euro, 28/4 nogmaals 69.99 euro. Sterker nog via mijn bankafschriften merk ik dat ik opeens ook ingeschreven ben op een ander pack pack essentiel: waarvoor op 25/4 15.99 euro en nogmaals 28/4 15.99 euro werd afgehouden via domiciliering. In totaal is dit dus al 241.95 euro!!!!! Heb jullie reeds telefonisch proberen te bereiken maar dit is nutteloos, uren aan de lijn hangen en enkel een vervelend bandje te horen. Ondertussen heb ik al vele identieke klachten gehoord en besef ik dat een email sturen waarschijnlijk ook nutteloos is. Vandaar deze klacht via testaankoop. Mijn domiciliering heb ik reeds via de bank stopgezet. Nogmaals ter verduidelijking: Ik wens ALLE CONTRACTEN STOP TE ZETTEN MET ONMIDDELLIJKE INGANG. Ik wens dan ook volledige terugbetaling van de onterecht afgehaalde bedragen: 241.95 euro.MvgHilde

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: H. C.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

H. C.

Naar: Celside Insurance

23/05/2023

Beste, Volgens uw antwoord op mijn klacht van 28/4 zou een adviseur mij contacteren om tot een overeenkomst te komen. Dit contact heeft echter nooit plaatsgevonden, ik ben op geen enkele manier gecontacteerd, noch via telefoon, noch via mail, noch via post. Ik ben dan maar naar mijn bank gestapt om via hen het geld terug te vorderen en de domiciliëring te stoppen. Dit lukte gelukkig wel en alle onterecht afgehaalde bedragen zijn ondertussen terugbetaald. Hierbij bevestig ik nogmaals dat ik alle contracten met jullie bedrijf heb stopzet.MvgHilde C


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform