Beste, sinds juli 2020 heb ik een domiciliering via SFAM voor verzekering van mijn gsm aangekocht bij Vandenborre en dit ter waarde van een maandelijks bedrag van 3.90 euro. Op 6 april 2023 ontving ik een mail van Celside Insurance (merknaam SFAM) waarin vermeld wordt van een wijziging naar Buy Back Advance die mij maandelijks 69.99 euro zou kosten. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in deze wijziging en wil hier dus niet op in gaan. Deze wijziging/stopzetting van contract kan volgens de mail binnen de 30 dagen worden geweigerd. Maar nog voor de 30 dagen om zijn wordt er van mijn rekening volgende bedragen gehaald via de reeds bestaande domiciliering, dit was 19/4 69.99 euro, 24/4 69.99 euro, 28/4 nogmaals 69.99 euro. Sterker nog via mijn bankafschriften merk ik dat ik opeens ook ingeschreven ben op een ander pack pack essentiel: waarvoor op 25/4 15.99 euro en nogmaals 28/4 15.99 euro werd afgehouden via domiciliering. In totaal is dit dus al 241.95 euro!!!!! Heb jullie reeds telefonisch proberen te bereiken maar dit is nutteloos, uren aan de lijn hangen en enkel een vervelend bandje te horen. Ondertussen heb ik al vele identieke klachten gehoord en besef ik dat een email sturen waarschijnlijk ook nutteloos is. Vandaar deze klacht via testaankoop. Mijn domiciliering heb ik reeds via de bank stopgezet. Nogmaals ter verduidelijking: Ik wens ALLE CONTRACTEN STOP TE ZETTEN MET ONMIDDELLIJKE INGANG. Ik wens dan ook volledige terugbetaling van de onterecht afgehaalde bedragen: 241.95 euro.MvgHilde