Terug

Onterechte aanrekeningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. T.

Naar: Proximus

19/11/2024

Alle "diensten" die Proximus aanrekende, werden schriftelijk opgezegd op 31/08 en eindafrekening werd betaald. Proximus blijft echter Netflix aanrekenen alhoewel dit inmiddels maandelijks aangerekend wordt door de overname door Telenet. Bij contactname bij Proximus wordt het volgende argument aangehaald om eindeloos verder te gaan met de aanrekening van Netflix. (Inclusief 2 x DT-fout) : Diensten door derden betekend dat Netflix dit als derde aan ons doorfactureerd. Dit kan bij ons niet betwist worden omdat dit geen proximus product is. Netflix bevestigt dat zij niet aan Proximus aangerekend hebben na 31/08 want per vergissing zelfs zowel aan Telenet als rechtstreeks aan mij aangerekend en inmiddels betaald. Lijkt me juridische nonsens waarbij Proximus de consument tracht te intimideren. Graag stopzetting volgens de bevestigde opdracht dd 31/08

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. T.

21/11/2024

Beste, het aanrekenen van het netflix abonnement werd bij ons op vraag van Netflix stopgezet op 31/10/2024. Netflix (Diensten van derden)wordt gefactureerd via de factur voor30 kalenderdagen. Als Netflix (Diensten van Derden) opgezegd wordt, is er geen prorata bij desactivatie en kan de klant blijven kijken naar Netflix tot het einde van de 30 kalenderdagen. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-11-19-16.01.06.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013653857]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform