Terug

Onterechte aanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Stellantis

20/12/2023

Na 4 terugroepacties op 2 jaar tijd was bij de laatste het ultieme bewijs van oplichterij… wagen gaat binnen voor terugroepactie en tegelijkertijd een volledige onderhoudsbeurt … geen klacht als de wagen binnen gaat … eerste dag na terug in dienst nemen van de wagen… rare geluiden en een waarschuwing voor probleem motor… binnen naar garage waar alles gedaan was… dat geluid is direct detecteerbaar (dixit technicus) en er moeten onderdelen worden vervangen waarop ik antwoord “deze zijn reeds 2x vervangen…waarschuwingslamje “probleem motor” moeten we diagnose stellen (1 dag na volledig nazicht)… conclusie… hier zijn kosten verbonden van 442€… heb juist 493,50€ betaald voor onderhoud… ik klaag aan dat dit niet kan en vraag verduidelijking en wens dat dit gratis gedaan moet worden… ik krijg een korting van 10% op onderdeel wat hetzelfde is als mij uitlachen in het gezicht… mijn vraag naar jullie … graag tussenkomst betreft te betalen bedrag (wat ik ondertussen wel gedaan heb, anders kreeg ik mijn wagen niet mee). Alvast bedankt om dit ter harte te nemen en ben steeds bereikbaar voor indien nodig meer informatie.Met vriendelijke groeten,Dirk Huyghehuyghed@telenet.be0497505074


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform