Bij deelautodienst Poppy moet je na gebruik je auto correct parkeren en er ook voor zorgen dat je op een plaats staat waar de auto minstens 48 u mag blijven staan. Ik gebruikte een deelauto van Poppy op donderdagmorgenvroeg en parkeerde die na gebruik correct op een plaats waar je meer dan 48 u mocht blijven staan. Op maandag 7u werd (meer dan 90 u na mijn gebruik) werd er op die plaats echter een tijdelijk parkeerverbod uitgevaardigd. Aangezien de auto lange tijd niet door andere gebruikers werd gebruikt, bleek die dus verkeerd geparkeerd te staan en werd die beboet. Poppy debiteerde hiervoor onmiddellijk administratiekosten via domiciliëring van mijn rekening en zond de boete door naar mij, terwijl ik hier volgens de algemene voorwaarden totaal geen verantwoordelijkheid voor tref. Ik kon niet weten dat de auto meer dan 90 u later fout geparkeerd zou staan en de algemene voorwaarden vereisen slechts dat de auto zeker 48 u correct geparkeerd staat ( wat uiteraard het geval was ).Ik heb deze situatie aangekaart via de helpdesk (chat) en herhaaldelijk gevraagd naar de link tussen het aanrekenen van de boete en mijn gebruik omdat ik die relatie niet zie. Zonder antwoord. De helpdeskmedewerkers sluiten de case gewoon en zetten deze op solved. Na het herhaaldelijk aankaarten dat dit niet in lijn is met de voorwaarden en dat dit niet correct is, vroeg ik of ik dit issue kan escaleren naar iemand, maar deze vraag werd - net als de vraag naar de justificatie - ook gewoon genegeerd. Ondertussen werd het geld wel al van mijn rekening gehaald, onterecht in mijn opinie.Ik ben een tevreden gebruiker van de Poppy deelautodienst, maar dit vind ik wel een van de pot gerukte situatie, die niet strookt met de normale ervaring.