Terug

Onterechte aanrekening schade vergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Avis Belgium (Réservations/Reserveringen)

08/03/2024

Vorig jaar ging ik op reis naar USA en huurde een wagen via AVIS voor een roadtrip alleen. Na een week -10/11/2023 leverde ik hem terug in, kreeg de boodschap dat alles ok was en alles was daarmee klaar dacht ik.Tot ik nu maanden later een brief ontvang 13/02/2024 (zie bijlage) met de boodschap dat er een schadevergoeding wordt aangerekend wegens 'smoke smell'??Gezien ik helemaal alleen reisde en een NIET-roker ben, gezien deze klacht maanden kwam nadat ik op reis was, ben ik ABSOLUUT niet akkoord met deze boete en zal deze dus ook niet betalen.

Berichten (2)

Avis Belgium (Réservations/Reserveringen)

Naar: F. V.

08/03/2024

========= Alstublieft, plaats uw antwoord BOVEN deze lijn =========Geachte klant, Dank u voor uw contact met de Avis klantendienst. Wij bevestigen dat wij uw verzoek ontvangen hebben en dit id nu geregistreerd in ons systeem met het unieke referentienummer A040CD59. We zullen ons best doen om uw probleem binnen de afgesproken termijn op te lossen en zullen contact met u opnemen zodra we alle nodige informatie hebben verzameld. Wij danken u bij voorbaat voor uw geduld terwijl uw zaak wordt onderzocht. Let op: in verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) geven we, om de persoonlijke gegevens van onze klanten te beschermen, alleen informatie aan de hoofdbestuurder. Als u niet de hoofdbestuurder bent, vraag dan om schriftelijke toestemming van de hoofdbestuurder en stuur uw antwoord door bij retour op deze e-mail. Indien u ons bijkomende informatie of bijlagen in verband met uw vraag wil bezorgen, gelieve deze dan rechtstreeks in antwoord op deze e-mail mee te sturen. De maximale grootte van bestanden is 10 MB en de geaccepteerde formaten zijn JPEG, GIF, PNG, TIFF, PDF en Microsoft Office-documenten. In verband met veiligheidscontroles mogen bestanden geen PCI-gegevens (betaalkaartinformatie) bevatten, anders worden deze geweigerd. Gevoelige gegevens zoals een creditcardnummer kunnen telefonisch worden doorgegeven. Met vriendelijke groeten, Het Avis-klantenservice team-------------------------------------------------- Cher client, Merci d'avoir contacté le service clientèle d'Avis. Nous confirmons que votre demande a bien été reçue et enregistrée dans notre système sous le numéro de référence unique A040CD59. Nous nous efforcerons de la résoudre dans le délai convenu et nous vous contacterons dès que nous aurons réuni toutes les informations nécessaires. Nous vous remercions par avance de votre patience durant l'étude de votre dossier. Veuillez noter qu'en raison du règlement général sur la protection des données (RGPD), afin de protéger les informations personnelles de nos clients, nous ne fournirons des informations qu'au conducteur principal. Si vous n'etes pas le conducteur principal, veuillez obtenir une autorisation écrite du conducteur principal et la soumettre en répondant à cet email. Si vous souhaitez nous fournir des informations supplémentaires ou des pièces jointes liées à votre demande, veuillez nous les envoyer en réponse directe à ce courriel. La taille maximale des fichiers est de 10 MB et les formats acceptés sont JPEG, GIF, PNG, TIFF, PDF et documents Microsoft Office. En raison des contrôles de sécurité, les fichiers ne peuvent pas contenir de données PCI (informations sur les cartes de paiement), sinon ils seront rejetés. Les données sensibles, telles que le numéro de carte de crédit, peuvent etre fournies par téléphone. Cordialement, L'équipe du service clientèle d'Avis -------------------------------------------------- Dear Customer,Thank you for contacting Avis Customer Service. We confirm that your query has been received and logged in our system with the unique reference number A040CD59.We will endeavour to solve it within our agreed timeframe and will contact you as soon as we have gathered all the related information. We thank you in advance for your patience while your case is under investigation. Please note that due to the General Data Protection Regulation (GDPR), in order to protect the personal information of our customers, we will only be giving out information to the main driver. If you are not the main driver, please obtain written authorisation from the main driver and send it by replying to this email. If you would like to provide us with additional information or attachments relating to your query, please send them in direct response to this email. Maximum size of files is 10 MB and format accepted are JPEG, GIF, PNG, TIFF, PDF and Microsoft Office documents.Due to Security Controls files cannot contain PCI Data (payment card information), otherwise will be rejected. Sensitive data such as a credit card number can be provided by phone. With warm regards, The Avis Customer Service TeamAvis Budget Group EMEA Tel: +32 02 730 62 11 Email: be.aviscustomercare@abg.comWebsite: www.avis.be

Avis Belgium (Réservations/Reserveringen)

Naar: F. V.

08/03/2024

========= Alstublieft, plaats uw antwoord BOVEN deze lijn =========Geachte klant, Dank u voor uw contact met de Avis klantendienst. Wij bevestigen dat wij uw verzoek ontvangen hebben en dit id nu geregistreerd in ons systeem met het unieke referentienummer A060DD19. We zullen ons best doen om uw probleem binnen de afgesproken termijn op te lossen en zullen contact met u opnemen zodra we alle nodige informatie hebben verzameld. Wij danken u bij voorbaat voor uw geduld terwijl uw zaak wordt onderzocht. Let op: in verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) geven we, om de persoonlijke gegevens van onze klanten te beschermen, alleen informatie aan de hoofdbestuurder. Als u niet de hoofdbestuurder bent, vraag dan om schriftelijke toestemming van de hoofdbestuurder en stuur uw antwoord door bij retour op deze e-mail. Indien u ons bijkomende informatie of bijlagen in verband met uw vraag wil bezorgen, gelieve deze dan rechtstreeks in antwoord op deze e-mail mee te sturen. De maximale grootte van bestanden is 10 MB en de geaccepteerde formaten zijn JPEG, GIF, PNG, TIFF, PDF en Microsoft Office-documenten. In verband met veiligheidscontroles mogen bestanden geen PCI-gegevens (betaalkaartinformatie) bevatten, anders worden deze geweigerd. Gevoelige gegevens zoals een creditcardnummer kunnen telefonisch worden doorgegeven. Met vriendelijke groeten, Het Avis-klantenservice team-------------------------------------------------- Cher client, Merci d'avoir contacté le service clientèle d'Avis. Nous confirmons que votre demande a bien été reçue et enregistrée dans notre système sous le numéro de référence unique A060DD19. Nous nous efforcerons de la résoudre dans le délai convenu et nous vous contacterons dès que nous aurons réuni toutes les informations nécessaires. Nous vous remercions par avance de votre patience durant l'étude de votre dossier. Veuillez noter qu'en raison du règlement général sur la protection des données (RGPD), afin de protéger les informations personnelles de nos clients, nous ne fournirons des informations qu'au conducteur principal. Si vous n'etes pas le conducteur principal, veuillez obtenir une autorisation écrite du conducteur principal et la soumettre en répondant à cet email. Si vous souhaitez nous fournir des informations supplémentaires ou des pièces jointes liées à votre demande, veuillez nous les envoyer en réponse directe à ce courriel. La taille maximale des fichiers est de 10 MB et les formats acceptés sont JPEG, GIF, PNG, TIFF, PDF et documents Microsoft Office. En raison des contrôles de sécurité, les fichiers ne peuvent pas contenir de données PCI (informations sur les cartes de paiement), sinon ils seront rejetés. Les données sensibles, telles que le numéro de carte de crédit, peuvent etre fournies par téléphone. Cordialement, L'équipe du service clientèle d'Avis -------------------------------------------------- Dear Customer,Thank you for contacting Avis Customer Service. We confirm that your query has been received and logged in our system with the unique reference number A060DD19.We will endeavour to solve it within our agreed timeframe and will contact you as soon as we have gathered all the related information. We thank you in advance for your patience while your case is under investigation. Please note that due to the General Data Protection Regulation (GDPR), in order to protect the personal information of our customers, we will only be giving out information to the main driver. If you are not the main driver, please obtain written authorisation from the main driver and send it by replying to this email. If you would like to provide us with additional information or attachments relating to your query, please send them in direct response to this email. Maximum size of files is 10 MB and format accepted are JPEG, GIF, PNG, TIFF, PDF and Microsoft Office documents.Due to Security Controls files cannot contain PCI Data (payment card information), otherwise will be rejected. Sensitive data such as a credit card number can be provided by phone. With warm regards, The Avis Customer Service TeamAvis Budget Group EMEA Tel: +32 02 730 62 11 Email: be.aviscustomercare@abg.comWebsite: www.avis.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform