Terug

onterechte aanrekening roaming kosten + inkomend internetsignaal zwaar verstoord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

25/08/2018

Onterecht aangerekende roaming kosten vanuit Turkije in maand 07/18, maar wij zijn gewoon niet in Turkije geweest (wel Kos, binnen EU gebied).Deze klacht werd ook al overgemaakt aan de Ombudsman.Inkomend internetsignaalHiervoor werd een klacht ingediend bij telenet op 03/06/18, waarop tot op heden geen verbetering is vast te stellen. Tijdens bezoek technieker op 20/08 werd vastgesteld dat het inkomend signaal niet correct is en werd er een snelle interventie beloofd (48u). Tot heden geen enkele interventie gebeurd en geen enkele feedback van Telenet BusinessDe stijl van Telenet is om te schreeuwen en hun service is beneden alle peil.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform