Terug

onterechte aanrekening premium

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Scarlet

01/09/2020

Ik ging op 24.06.2020 in de Media Markt in Zwijnaarde een contract aan met jullie via de bediende in de winkel.8€/maand.Ik gaf mijn gegevens door, maar blijkbaar heeft meneer een fout emailadres genoteerd, waardoor ik geen facturen ontvangen heb. Deze week krijg ik per post een herinnering zonder de details van de factuur.Blijkt dat de factuur niet 8€ maar 28.07€ bedraagt. Een medewerker van uw klantendienst vertelde me net dat dit komt omdat er premium services zijn???Het nummer 6486 en 6054: deze beide nummers zijn NERGENS in de gsm terug te vinden.Naar het nr 6486 en 6054. Mijn zoon gebruikt dit abonnement: hij is 8 jaar en heeft een old school gsm waarmee hij NIET op internet kan.Hij gebruikt de gsm enkel als ik er bij ben en dit om te bellen en sms’en.Ik las op deze website een gelijkaardige klacht van J. V. Aan PROXIMUS 24 nov 2019.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: S. V.

09/09/2020

Geachte,We hebben de klacht CPTBE01027720-05 met als Scarlet referentie S6699341 in behandeling genomen.Wij hebben u een mail gestuurd met persoonlijke vragen, op het door u geregistreerde emailadres.Met vriendelijke groeten,Raf B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - InternetDisclaimerscarlet.be

S. V.

Naar: Scarlet

08/10/2020

Geachte, hier bijgevoegd vindt u de laatste conversaties: u laat me op 09/09 weten dat u instemt met een terugbetaling - ik geef u mijn rekeningnummer door - heb nog niks ontvangen en ineens ontvang ik een laatste aanmaning van 14,22€: geen idee waarvoor dit bedrag is. Kan u dit verduidelijken? Ondertussen heb ik uiteraard het nr van mijn zoon afgesloten. Dit is mijn 2e onaangename ervaring met Scarlet. de eerste keer dat ik klant werd bij u is ongeveer 2 jaar geleden en ik kreeg toen ook geen goede service.Alvast bedankt voor uw spoedig antwoord en afhandeling.Met groetSarah Verschooren


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform