Terug

Onterechte aanrekening Minimodem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Telenet

22/05/2021

Beste, ik bestelde een minimodem via de pagina haal het meeste uit uw One (up). Daar stond volgende tekst: Je Minimodem koop je eenmalig aan met een mooie Telenet-korting en is dan helemaal van jou. We leveren je Minimodem gewoon bij je thuis, daarvoor betaal je eenmalig € 5. Op de factuur rekent Telenet echter niet alleen die € 5 aan maar ook nog eens € 65, terwijl daar nergens sprake van was via het gevolgde kanaal of nadien in de orderbevestiging. Ik meen dan ook dat ze mij die € 65 onterecht aanrekenen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. D.

01/06/2021

Klantennummer: 233089986Beste Meneer De Groof Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 1 juni 2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten,Telenet --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform