Terug

onterechte aanpassing meetgegevens

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Luminus

10/06/2018

ik ben verhuurder van een huis. Dit huis is sinds 1 mei 2017 verhuurd. Tijdens de plaatsbeschrijving is de meterstand opgenomen door mezelf en de huurder. Deze was vastgesteld op 54310. Hiervoor heb ik een eindafrekening ontvangen. Nu krijg ik op factuur voor aanpassing metergegevens van luminus (waar ik zelf geen klant meer ben), er heeft een meteropname plaats gevonden in Mei 2018 bij de huurder en nu wordt door Luminus zomaar de destijds vastgestelde meterstand aangepast naar 57494 wat zomaar eventjes 3184 kw meer zou zijn. Luminus gecontacteerd via email, tot op heden geen reactie. Ik zou gewoon even 875.43 euro dienen te betalen. Het kan niet zijn dat men na een meteropname de door de eigenaar en huurder meterstand niet respecteert.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform