Terug

Onterechte aanmaning

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Scarlet

17/01/2024

Ik heb aanrekening 7427635420 vorige week ontvangen,Hier wordt een extra kost gerekend voor een aanmaning dd 22/12, maar:1) ik heb deze aanmaning nooit ontvangen meen ik2) volgens de wettelijke bepalingen mogen geen extra kosten gerekend worden voor een eerste aanmaning dacht ik (zie https://news.economie.fgov.be/228627-onbetaalde-facturen-gratis-herinnering-en-beperkte-vergoeding#:~:text=Vanaf%201%20september%202023%20is,overgangsperiode%20tot%201%20december%202023.)3) betalingstermijn van de eerste factuur was 25/12, dus op 22/12 kan geen aanmaning aangerekend worden?Ik heb deze klacht via het contactformulier geregistreerd, maar gee´n a´nawoord gekregen, straks een nieuwe aanmaning?

Berichten (1)

Scarlet

Naar: M. L.

19/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01954345-86 met als Scarlet referentie 33169654 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven en na het onderzoeken van het dossier, werd de factuur van de maand december met vervaldatum 25/12/2023, op 30/12/2023 betaald. We hebben besloten als commerciële geste om de herinneringskost van 10,00 euro te crediteren.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform