Terug

Onterechte aanmaning

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Hello Fresh

23/06/2020

Beste wij waren al enige tijd klant bij hellofresh maar na enige tijd vonden we het wel genoeg geweest en ook omdat we 2 keer onze box niet ontvangen hebben dit hebben we dadelijk gemeld zoals het hoort maar tot op vandaag nog steeds niks ontvangen van gepaste oplossing voor het probleem ik heb via email en via WhatsApp contact opgenomen maar tevergeefs:door covid-19 hebben onze medewerkers het druk en kunnen we u vraag niet beantwoorden is dit echt de oplossing? En dan nu zomaar uit het niets krijg ik een dreigende e-mail van een incassobureau dat ik 153€ moet betalen!? Ik heb van hellofresh nooit niks gehoord!

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: B. D.

23/06/2020

Dit is een automatisch bericht.Omdat we jou op andere kanalen beter én sneller kunnen helpen, zijn weniet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt niet gelezen.Voor veelgestelde vragen - bijvoorbeeld over jelidmaatschap,betalingenenbezorging- kun je terecht in onsHelpcenter.Wil je graag persoonlijk geholpen worden? Dat kan ook. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, de telefoon, chat of social media viadezelink.Wij zijn er elke dag:Maandag t/m woensdag: 09:00 - 23:00Donderdag en vrijdag: 09:00 - 18:00Zaterdag: 08:00 - 21:00Zondag: 09:00 - 22:00Groeten,Het HelloFresh-teamHelloFresh Benelux-- HelloFresh BeneluxZuidparkSpaklerweg 50-521114 AE Amsterdamwww.hellofresh.nlwww.hellofresh.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform