Terug

Onterechte aanmaning en aanzegging dagvaarding van Parship/Call to collect

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. E.

Naar: PARSHIP

14/11/2022

Beste Mijn stiefzoon Dartagnan Van develde maakte een account aan bij Parship en sloot het af na enkele dagen omdat hij inzag dat het geen dienstverlening was waar hij naar op zoek was.Hij kreeg een aanmaning eind september en een aanzegging dagvaarding eind oktober 2022 voor een bedrag van 247.88 euro. In de aanmaning staat vermeld dat er al mails en brieven zijn gestuurd, maar mijn stiefzoon heeft niks ontvangen. Hij begrijpt dan ook totaal niet waarom hij door een deurwaarderskantoor aangeschreven wordt. Bovendien is het ook onduidelijk waarover dit gaat aangezien hij snel heeft afgezien van jullie diensten en zijn account ook direct heeft verwijderd. Hij was in de veronderstelling dat hij op een correcte manier het account heeft afgesloten.Mijn stiefzoon wenst geen beroep te doen op jullie diensten en vraagt zich af waar het bedrag vandaan komt dat jullie eisen van hem. Voor alle duidelijkheid. Hij heeft geen gebruik gemaakt van jullie diensten.met vriendelijke groetenFranky Everaert

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: F. E.

15/11/2022

Geachte heer EveraertHartelijk dank voor uw bericht.In verband met de wetgeving op het gebied van de gegevensbescherming kunnen wij ons antwoord uitsluitend verzenden aan het in het profiel van uw stiefzoons geregistreerde e-mailadres.Ik zal aansluitend naar dat adres reageren.Hartelijk dank voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Jaap van LoonUw Parship klantenservice © 2001-2022 PE Digital GmbH - Made with ❤Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert MurschenhoferPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---002:000708:03494---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform