Beste, Na het ontvangen van schriftelijk schrijven van 03/05/2022 over een achterstand van 402,02 EUR ben ik onmiddellijk overgegaan tot betaling. Ik was op de hoogte dat ik 1 maand mijn domiciliëring niet heb laten uitvoeren, alle andere niet uitgevoerde domiciliëring had ik geen idee van. Daarom ook de onmiddellijke overgang tot betaling. Op 09/05/2022 ontvang ik voor het eerste maal een mail met als bijlage dat ik wordt gemeld aan de nationale bank. Dit is niet redelijk. Ze spreken over Ondanks onze verschillende herinneringen. Het klopt dat ik een paar telefoons heb ontvangen maar telkens tijdens de werkuren en als ik terug bel zijn deze nooit bereikbaar. Ook heb ik via hun contactformulier op hun site hun proberen te bereiken maar dit formulier werkt niet of toch bijna niet. Als het langer dan 2 minuten duurt om een bericht te typen wordt je automatisch uitgelogd en kan je opnieuw beginnen. Dit is een zeer onbetrouwbare kredietgever. Het plan was om een groepering kredieten aan te vragen zodat ik van deze schurken vanaf ben. Door deze aangifte bij de nationale bank zal mijn groepering krediet nooit goedgekeurd worden en kunnen ze nog langer van mij profiteren.