Terug

onterechte (activatie)kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. Y.

Naar: Telenet

19/11/2019

Beste,Op 13/11,15/11 en op 18/11/2019 heb ik gebeld met jullie business dienst en telkens meer dan 15min aan de telefoon moeten wachten om uiteindelijk te kunnen doorgegeven dat ik enkele diensten en een gsm nummer wil verwijderen uit mijn business pakket bij jullie dat mij maandelijks gem 250€ kost.Op de zelfde dag 18/11 een uur later bel ik terug en vraag ik of jullie de diensten opnieuw kunnen activeren daar iemand anders deze diensten wenst over te nemen waarop mij wordt verteld dat ik 50€ ex btw activatie kosten zal moeten betalen! Dit terwijl ik jullie een nieuwe klant aanbreng ik verschillende keren met beloftes werd achter gelaten dat jullie zouden terugbellen ect.. wij zijn een trouwe klant en wensen dat jullie deze onterechte kosten laten vallen en anders zullen we overstappen naar een andere provider.Met vriendelijk groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform