Beste,ik kreeg melding van Fluvius dat Engie de meetregime heeft veranderd van 3 naar 1 waardoor energiedelen is gestopt. Engie beweert telefonisch dit niet te hebben gedaan maar sturen het beloofde bewijs niet door. Fluvius mailt ons dat Engie terug meetregime 3 moet aanvragen. Dit is al een spelletje van enkele weken die niet opgelost geraakt en daarvoor verliezen wij geld.Bij deze een klacht naar Engie toe.zie hieronder antwoord van Fluvius:Afsluiten klacht - OEKENSESTRAAT 84, 8800 RUMBEKE - 1000244424Locatie: Fimax Roeselare, OEKENSESTRAAT 84, 8800 RUMBEKE Mevrouw, Wij hebben het onderzoek naar uw klacht afgerond. We hebben op 06.04.2023 een aanvraag ontvangen van Engie om vanaf 06.04.2023 opnieuw over te schakelen naar jaarlijkse facturatie, meetregime 1. Hierdoor is ook uw energiegemeenschap beëindigd. Het is effectief aan de leverancier Engie om een nieuwe aanvraag te doen bij Fluvius om over te schakelen naar maandelijkse facturatie. Dit kan zowel in meetregime 1 (we sturen maandelijkse waarden door) als meetregime 3 (we sturen dagelijks kwartierwaarden door). Zodra de leverancier dit correct verstuurd, wordt dit door het systeem automatisch aangenomen en goedgekeurd. We adviseren je dus om hiervoor (terug) je leverancier te contacteren. Hebt u nog vragen of opmerkingen, dan horen wij dat graag. Bent u ontevreden over ons antwoord, dan kunt u de Klachtencommissie van Fluvius contacteren: o via de website www.fluvius.beo op het telefoonnummer 0800 600 01o per brief naar: Klachtencommissie Fluvius, Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle Met vriendelijke groeten, Karolien DelafonteyneMarktoperatiesFluvius