Terug

onterecht stopgezet sociaal tarief

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Proximus

22/05/2024

Beste, Op de aanrekening van 6 mei 2024 is mijn sociaal tarief verdwenen. Ik heb meermaals telefonisch contact gehad, ook 2 keer naar een Proximus winkel geweest maar ik krijg nooit eenzelfde antwoord. Waarom hebben jullie mijn sociaal tarief zelf gestopt? Aangezien ik nog steeds recht heb op sociaal tarief wens ik dan ook dat dit rechtgezet wordt. Ondertussen betaal ik de rekening zoals ze opgesteld is maar ik verwacht wel dat de bedragen waar ik recht op heb, door u worden terugbetaald.Hopend op een positief antwoord van u,zend ik u nog beleefde groeten.

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. G.

23/05/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-22-18.19.00.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008638227] Ref. [THREAD_ID:1921008638227]

Bemiddeling door Testaankoop 19 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform