Terug

Onterecht sociaal tarief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: Mega

23/06/2023

Ik ben gepensioneerd en woon samen met mijn dochter,haar man en 2 kinderen Mijn dochter en haar gezin hebben recht op verhoogde tegemoetkoming.Contract staat op mijn naam.We belden mega om contract over te zetten op mijn dochter omdat ze dan tijdelijk sociaal tarief had (door coronacrisis). Dit was niet nodig volgens Mega . Attest gezinssamenstelling was voldoende We kregen sociaal tarief.Nu blijkt dat dat dus niet voldoende was en we wel degelijk het contract op mijn dochter moesten zetten.Een fout van mega en niet van ons.Nu krijgen we dus de rechtzettingen van de facturen voor al die tijd.Klachtendienst antwoord gewoon niet.Klantendienst daar hebben we al vaak mee gemaild maar sturen gewoon facturen. Klacht ombudsdienst economie niet ontvankelijk volgens Mega.

Berichten (3)

Mega

Naar: A. W.

26/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. W.

Naar: Mega

26/06/2023

Dat weten we dat de naam moet overeenkomen. Dat hebben jullie al in elke mail gezegd Jullie hebben toen gezegd neen contract overzetten is niet nodig. En daarom moeten wij nu alles terug betalen. Dat is een fout van jullie . Maar jullie willen geen oplossing zoeken hoewel het zwart op wit staat.

Mega

Naar: A. W.

27/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 27 jun 2023 10:11 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Wanneer de FOD nu beslist dat het contract op dezelfde naam moet staan dan het document zijn wij verplicht om de nodige correcties van de afrekeningen uit te voeren.Deze beslissing is niet van ons gekomen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[L6R10N-Z41DW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform