Terug

onterecht prosumententarief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: FLUVIUS

21/04/2022

Beste, ik heb bewust gewacht met installeren van zonnepanelen tot na 1/01/2021 omdat ik deze niet wilde betalen voor prosumententarief .... ik ging er dan ook vanuit dat Fluvius snel en op haar initiatief een digitale meter zou plaatsen wat me ook in een mail van 9/03/3021 werd bevestigd ... in deze gedachte heb ik ook mijn omvormer ruim en toekomstbestendig gedimensioneerd (er komt trouwens deze zomer 5500 KwP¨aan panelen bij ) .Het is in mijn ogen fundamenteel unfair dat ik door een vertraging van Fluvius 650 €/jaar prosumentenvergoeding zou moeten betalen. Ik heb ondertussen ook klacht via Fluvius website ingediend, maar geen antwoord gekregen binnen de beloofde 14 dagen.Groeten Jan Lenaerts

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: J. L.

04/05/2022

Beste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Door dat ik de nodige info moet opvragen bij andere diensten kan ik nu nog geen antwoord/oplossing aanbieden.Zodra ik alle gevraagde info heb verkregen zal ik terug contact met u opnemen.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

J. L.

Naar: FLUVIUS

30/05/2022

Beste, Wat is de actuele status van dit dossier Groeten Jan

FLUVIUS

Naar: J. L.

31/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform