Geachte mevrouw/heer,
We zijn zeer verveeld dat we maanden op ons geld moeten wachten. We worden van de kast naar de muur gestuurd om ons eigen geld.
Op 7 april 2025 zijn we op jullie kantoor geweest, documenten getekend en binnen 5 werkdagen gingen jullie het geld storten op de rekening van mijn zoon. Althans hadden we doorgegeven dat zijn rekening zonder reden door jullie werd geblokkeerd. Een week nadien, nog steeds geen geld, bellen we naar jullie diensten en die sturen ons weer een formulier om in te vullen en weer binnen 5 dagen zal het geld op zijn rekening staan, en toch verwijzen jullie ons weer terug naar jullie kantoren.
Een week later nog steeds geen geld op de rekening. Op 7/5, een maand later wij weer op afspraak op jullie kantoor om te horen dat het geld niet beschikbaar zal zijn voor de komende weken na weer invullen van formulieren?? De reden van het blokkeren van zijn rekening is ons nog steeds niet duidelijk en de reden waarom jullie ons geld zolang blokkeren is heel louche. Het geld hadden we direct dringend nodig, dus hebben we onnodig veel kosten moeten maken.
Helaas tot op de dag van vandaag hebben jullie het bedrag nog steeds niet overgemaakt.
Daarom verzoeken wij u onverwijld en uiterlijk tegen dinsdag 10 juni 2025 de rekening te vereffenen en ons geld te storten verhoogd met een schadevergoeding op een van onze actieve rekeningen.
Vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie klacht op site ING
-screenshot invest gegevens