Klacht
E. D.
Naar: VINTED
BesteIk ben met mijn account al een hele tijd klant bij Vinted. Ik gebruik Vinted heel vaak voor kopen en verkopen, en heb minstens 400positieve reviews en heb nooit problemen gehad met kopers of verkopers. Ik heb dan ook mischien 200 artikelen te koop gezet, zoveel moeite heeft het me gekost om die allemaal er op te zetten..Helaas kreeg ik vandaag een bericht dat mijn account permanent geblokkeerd is door dat ik zogezegd een nepartikel heb geplaatst ( een zilveren armbandje die ik een paar maanden geleden heb geplaatst ) het is een simpele zilveren armbandje met kraaltjes zonder merk, bij de beschrijving heb ik wel meegedeeld dat de armbandje ook passend is voor Pandora kraaltjes..ik vraag me af hoe vinted erbij komt dat iets nep is als het niet genoemd wordt naar een merk of label?Mag ik niet aangeven dat het armbandje ook gebruikt kan worden met kraaltjes van Pandora???in het verleden heeft vinted mij nog al eens onterecht geblokkeerd omdat ik zogezegd een nepartikel had geplaatst ( een pet van dsquared) wat dus helemaal niet waar was, toen ik de bewijzen aan vinted doorstuurde hadden ze zich moeten excuseren en hebben ze blokkering opgeheven. Mijn artikel werd terug online gezet en Ik kreeg zelfs een boost van 7 dagen gratis kado..Maar na enkele weken later toen ik mijn artikel boostte, wordt dezelfde artikel weer verwijderd en ik kreeg een blokkering van 1 maand opgelegd . Toen kreeg ik geen inspraak meer .. moest 1 maand wachten en ik kon geen bewijs meer inleveren want de communicatie werd afgebroken…Ik heb honderden tevreden klanten, altijd 5 sterren reviews gehad Maar Met de klantendienst daarentegen, niets dan problemen. Bij ELKE vraag die ik tot nu toe heb gesteld worden mij eerst standaardberichten gestuurd en geeft men daarna aan dat men eigenlijk niet kan helpen. NIEMAND lijkt daar over enige kennis te beschikken. Wanneer ik een probleem uitleg of afbeeldingen doorstuur, worden deze nooit goed bekeken, en stellen ze daarna nog meermaals dezelfde vragen. Ik heb NOOIT problemen gehad met kopers ik zit al enkele jaren opvinted en koop en verkoop veel…vandaag heb ik nog een artikel van me geboost, heb altijd positieve recieuws gehad en dit over 400 klanten.. heel veel tevreden klantendeed veel aan promoties en boosten, ik heb ook veel artikelen erop staanik ken mijn rechten wel als consument en ik vind dat ik onterecht permanent geblokkeerd ben checkt a.u.b. mijn account na of er een enkele ontevreden klanten zijn van de 400 revieuws vinted blijft zijn onterechte praktijken voortzetten zonder het correct te onderzoeken of dit te communiceren helaas.. en dat hoor ik veel op de sociaal media forums ook. Veel mensen die onterecht permanent geblokkeerd zijn Jammer dat zo’n leuke platform voor te kopen en te verkopen zoveel ellende brengt.Ze kunnen toch gewoon een waarschuwing geven ?? en vragen naar bewijzen in plaats van onterecht te blokkeren en als ze zeker zijn de extreme sancties toepassen.Dit verdiend toch geen Permanente verwijdering ? Ik hoop dat vinted me mijn account terug bezorgd. Zou heel jammer zijn als ik het niet terug kreeg. Ik hoop dan ook als oplossing Hersek van mijn vinted account
Berichten (15)
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Benas Team Vinted
E. D.
Naar: VINTED
BesteTot op heden heb ik nog geen reactie van jullie ontvangen..
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi again,Thank you for getting in touch with us.It looks like you have already informed us about this specific issue. We are currently working on it, and we will reply to your initial inquiry as soon as we can.For now, you don't need to notify us about the same issue again. Just wait for our response '” this will help us solve your problem much faster. We thank you for your patience!Best regards,Team Vinted
E. D.
Naar: VINTED
Ik kreeg vandaag van vinted de melding dat vinted op basis van analyseWij komen terug met wat nieuws.Op basis van onze analyse hebben we goede redenen om aan te nemen dat u een namaakartikel heb geplaatst..en Daarom heeft vinted mijn uw artikel(en) verwijderd en hebben ze mijn account permanent geblokkeerdJullie geven aan dat jullie een legitiem belang hebben bij het blokkeren van mijn gebruik van Vinted om de veiligheid van het platform en andere gebruikers te garanderen.NogmaalsIk heb geen nep artikel geplaatst en nergens in dat artikel heb genoemd dat het om eender welke metk het gaatIk snap nog altijd niet hoe vinted de analyses doet???Als ik vraag om het mij bewijs te tornen krijg ik geen antwoord. En kan ik ook biet op forums omdat ik geblokkeerd ben Ik ben niet eens met deze beslissing en daarom voel ik me genoodzaakt om mijn geschil op te lossen via deze eeg..Ik vertrouw er op dat u mijn geschil nog een objectief analyseert en inziet dat het een grote misverstand is geweest.Ik hoop dan ook dat mijn account terug hersteld wordt en ik weet toegang krijg op mijn account
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/67482277/1709727137/31008cf9de804a661874d1900ee4ebe0Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
E. D.
Naar: VINTED
beste vinted Na herhaaldelijke berichtgeving van het probleem en me duidelijk te argumenteren omdat ik niet eens ben met jullie beslissing en eigenlijk niet weet waarom ik permanent geblokkeerd ben durven jullie mij nog te vragen hoe dat ik met jullie de contact heb ervarenik heb vinted verschillende keren voor verduidelijking gevraagd maar kreeg steeds dezelfde automatische antwoorden.ik heb geen nep artikel te koop gezet ( zilveren armbandje) en ook vroeg vinted om te bewijzen waar dat mijn fout zat..maar vinted stuurt mij constant dezelfde automatische antwoorden terug dat dit hun beleid is!!!Super super slechte ervaring met de community support team.Jammer want z’on goede platform maar helaas slechte beleid.
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hello,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Olena Team Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi,You were recently in touch with Vinted support.Please rate our support team's performance:s:www.vinted.nl/hcf/67739786/1710148139/a033dea9784d70650bb47ac259534e69Your feedback helps us improve, so please be honest. Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten