Hierbij wens ik een klacht in te dienen voor de manier waarop mijn zaak wordt afgehandeld bij jullie.Sinds oktober 2021 lukt het namelijk niet om op jullie webshop aankopen te doen voor mijn zaak, met mijn zakelijke bankrekening. Al tweemaal heb ik dit, na aantal keer proberen online en telkens weer een geannuleerde order te krijgen, zelf opgelost door de goederen in een van jullie winkels te reserveren en zelf af te halen. Hierbij heb ik dan ook betaald met dezelfde kaart en dezelfde rekening die via jullie webshop geblokkeerd wordt. Ik heb dan vorige week een zakelijk account aangemaakt bij jullie en de accountmanager die verantwoordelijk is, wist mij te vertellen dat jullie tussenpartij de online betalingen blokkeert omdat ze meer bewijzen (!) nodig hebben over de rekening, dat deze effectief gelinkt is aan mijn vennootschap en dat ik gevolmachtigd ben om deze te gebruiken. Vond ik op zich heel bizar dat ik mij moet gaan bewijzen, maar dacht “oké, dan doe ik dit gewoon”. Heb dan ook een foto van de zakelijke bankkaart doorgestuurd (volgens de account manager voldoende bewijs). Tot vandaag nog geen antwoord gehad waar we stonden. Heb dan opnieuw zelf naar de zakelijke lijn gebeld en een andere collega heeft de bestelling manueel ingevoerd en mij een betaallink gestuurd. Als ik op direct betalen druk, mijn kaartgegevens ingeef, krijg ik een foutmelding. Heb dit dan ook gemaild om dit te melden met de vraag hoe we dit kunnen oplossen om alsnog morgen mijn goederen geleverd te krijgen. Nog steeds geen antwoord gehad. Vijf minuten later krijg ik een mail van de klantenservice die zegt dat ik terecht (!) op een bloklist (!) sta, daar niet vanaf zal afgehaald worden (!) en dus ook niet meer kan bestellen bij jullie (!). Ik verschoot hier enorm van!!!! Heb opnieuw naar de klantendienst gebeld en daar wisten ze mij helemaal geen info te geven over wat en hoe, op de zakelijke lijn vroegen ze mij om een mail te sturen met mijn vraag. Hierbij is mijn geduld opgeraakt. Hierbovenop krijg ik een dag later een mail om te zeggen dat het inderdaad onterecht is, maar ze helaas niks kunnen doen en dit zo zal blijven. 1) ik wil graag weten waarom ik op een zogezegde bloklist sta2) waarom ik mij moet gaan bewijzen3) waarom ik er zelf achter dien te lopen, bellen, mailen? En steeds met lege handen en onopgeloste vragen er van terugkeer4) waarom ik naar de winkel zelf moet rijden terwijl dit niet de bedoeling kan zijn van een webshop5) waarom in godsnaam mij niemand kan vertellen wat er gaande is??Ik moet zeggen dat dit mij meer stress heeft bezorgd dan wat anders. Jullie staan voor goede en snelle service, wel sinds oktober heb ik hier enkel, helaas, het omgekeerde over te vertellen. Ik vind dit echt niet kunnen !!! Gefrustreerd, teleurgesteld, boos en genoodzaakt om bij jullie concurrent te gaan bestellen, sluit ik mijn klacht hierbij af. Dit is een regelrechte schande.