Terug

Onterecht inhouden garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. P.

Naar: EUROPCAR

11/07/2025

Beste, wij huurden een auto op de luchthaven van Calama, Chile. Na enkele uren rijden begon het lichtje van de motor oranje te branden. Aangezien het toen al laat in de avond was vroegen we de volgende dag aan onze hoteleigenares om ons te helpen gezien ons Spaans maar basis is. Ze belde de assistencia maar die verwezen door naar het verhuurbedrijf. Daar zeiden ze dat we de auto mochten komen terugbrengen maar dat er geen andere auto van hetzelfde model beschikbaar was. We besloten daarom om met de auto verder te rijden maar dienden wel preventief een schadeclaim in bij europcar als bewijs. We stuurden ook foto’s van het lichtje door. Toen de de wagen 3 dagen later terugbrachten vertelden ze ons dat we de garantie niet terugkregen door dat brandende lichtje. Aangezien wij niets verkeerds gedaan hebben en onmiddellijk het kantoor hebben ingelicht willen wij onze garantie asap terug.

Berichten (3)

EUROPCAR

Naar: V. P.

11/07/2025

Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 23730329. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Wij informeren u dat, vanwege een toename in activiteit, de verwerkingstijden kunnen worden verlengd. Onze excuses voor het ongemak en wij danken u voor uw begrip. Vriendelijke groeten, ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chère Cliente, Cher Client, Merci d’avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 23730329. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Nous vous informons qu'en raison d'un surcroit d'activité, les délais de traitement peuvent être rallongés. Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et vous remercions de votre compréhension. Cordialement, Europcar – Service Relation Client ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 23730329. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account. Please note that due to an increase in activity, processing times may be longer than usual. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding. Best Regards se.Thread_Id Europcar Belgium Customer Services Brixtonlaan 43 B - 1930 Zaventem BELGIUM Office: +32 709 71 15 customer.servicesbelgium@europcar.com thread::PmkbJt85dzGccVs6lx_ArSw:: Save trees. Print only when necessary. thread::PmkbJt85dzGccVs6lx_ArSw:: ------------------------------------ Original Message------------------------------------ 11/07/2025 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.

Bemiddeling door Testaankoop 21 juli 2025

EUROPCAR

Naar: V. P.

18/08/2025

Dear, Thank you for contacting Europcar customer service. We acknowledge receipt of your email regarding the vehicle rental issue encountered in Calama, Chile. In order to proceed with the review of your case and assess the refund of the deposit, we kindly ask you to provide the following information: The reservation number or rental agreement number. A copy of the invoice or proof of the amount that was charged and not refunded. Full bank account details (including IBAN and BIC/SWIFT code) for the reimbursement process. Once we receive this information, we will be able to proceed with the necessary verifications and get back to you as soon as possible. Waiting for your answer we present our kind regards, Adriana Europcar Belgium Customer Services Save trees. Print only when necessary. thread::PmkbJt85dzGccVs6lx_ArSw:: WFCITag --------------------

EUROPCAR

Naar: V. P.

19/08/2025

Dear, I'm reaching out once more to kindly ask you to send us the information mentioned in our previous email, so we can address your request. If we don't hear from you within 24 hours, your case will be closed automatically. Thank you for contacting Europcar. Kind regards, Adriana Europcar BelgiumReservations service Save trees.Print only when necessary. thread::PmkbJt85dzGccVs6lx_ArSw:: WFCITag --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform