Terug

onterecht geld van mijn rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Hello Fresh

01/05/2020

Beste, ik bestelde op 21 april 2020 een gratis Hello Fresh box. Deze werd geleverd op 28 april 2020 met ordernummer - 286384732. Tot mijn grote verbazing merk ik dat op 30/4/2020 een bedrag van 49,95 euro van mijn rekening is gegaan. Met dit schrijven wens ik dan ook per onmiddelijk en definitief af te zien van deelname aan de 'abonnementsdienst' van Hello Fresh. Eveneens de onterechte incasso ten bedrage van 49,95 euro . Ik beroep me hiervoor op de 14 dagen herroepingsrecht. Gelieve dan ook het bedrag onmiddelijk terug te storten op mijn rekening!!

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: S. V.

01/05/2020

Dit is een automatisch bericht.Omdat we jou op andere kanalen beter én sneller kunnen helpen, zijn weniet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt niet gelezen.Voor veelgestelde vragen - bijvoorbeeld over jelidmaatschap,betalingenenbezorging- kun je terecht in onsHelpcenter.Wil je graag persoonlijk geholpen worden? Dat kan ook. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, de telefoon, chat of social media viadezelink.Wij zijn er elke dag:Maandag t/m woensdag: 09:00 - 23:00Donderdag en vrijdag: 09:00 - 18:00Zaterdag: 08:00 - 21:00Zondag: 09:00 - 22:00Groeten,Het HelloFresh-teamHelloFresh Benelux-- HelloFresh BeneluxZuidparkSpaklerweg 50-521114 AE Amsterdamwww.hellofresh.nlwww.hellofresh.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform