Terug

Onterecht gebruik van de domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Celside Insurance

10/05/2023

Beste, ik heb een contract om maandelijks 24,99 euro te betalen voor een verzekering (gsm en andere toestellen). Vanaf april wordt er wekelijks en nu zelfs om de 2 dagen 15, 99 euro van mijn rekening gehaald waarvoor ik geen contract heb of geen toestemming heb gegeven. Ik weet ook niet waarvoor het dient. Ik kan Celside Insurance, waarbij ik het contract heb, niet bereiken om de domiciliëring stop te zetten of het contract op te zeggen. Ik heb de domiciliëring wel laten schorsen door mijn bank.

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: K. B.

11/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. B.

Naar: Celside Insurance

31/05/2023

Beste,Ik kreeg nog steeds geen telefoon van een adviseur. Ik heb zelf al 2 keer gebeld met uw bedrijf en moest het telkens in het Engels helemaal opnieuw uitleggen. Ik kreeg een aanvraagformulier waarmee ik nogmaals mijn vraag tot stopzetting heb verstuurd.Graag wil ik een bevestiging dat alles nu in orde is. Mijn telefoonnummer is 03 844 69 41 (na 16 uur aub).Vriendelijke groeten van Karin Bilsen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform