Terug

Onterecht geblokkeerd account en adress

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: bol.com

29/10/2024

Beste, Mijn account, en mijn adress zijn geblokkeerd om nog bestellingen te kunnen maken via Bol.com. Dit hindert niet enkel mij, maar ook mijn familie, en ook al de rest van ons gebouw. Dit komt omdat Bol.com vind dat er een verhoogd aantal zendingen niet aankomen, dat ook waar is, deze komen inderdaad nooit aan. Dit ligt niet aan ons, maar de postbodes en de buurt zelf. Ik heb zelfs in gesprek met de klantenservice gehoord dat hij/zij deze buurt gewoon ook kent, en weet hoe vaak wel pakketjes werden gestolen, omdat hij/zij het zelf waarschijnlijk meemaakten ook. Ik heb hier ook bewijs van door een screenshot te nemen van de chat met de klantenservice werker. Ik kan nu geen enkele bestelling meer maken, hetzelfde met mijn moeder, broer, buren, en iedereen die hier in dit gebouw besteld. De reden van gestolen pakketjes komt niet alleen van sommige buren, maar we merkten zelf vaak op dat de postbodes deze zelf gingen stelen of zelfs deze pakketjes gewoon achterlieten op straat, waar duizenden voetgangers voorbij lopen, zonder aan te bellen of eender. Meestal smijten ze onze pakketjes gewoon ook op de grond. Dit deden ze ook met een camera van 350 euro dat ik had besteld. Al dit, wijst erop dat dit niet een fout is van mij, mijn huisgenoten of zelfs de goede buren, maar meestal gewoon hoe de werknemers van jullie leveringsmethodes niet juist hun werk doen en zelf deze problemen zelf veroorzaken. Ik heb hier in de bijlage de mail dat jullie stuurden naar mij na dat de klantenservice medewerker de aanvraag deed om de keuze om mijn account en adress te blokkeren om te keren, en de berichten van de klantenservice zelf. Als hier niets aan word gedaan zal ik verder stappen nemen met de advocaten.

Bemiddeling door Testaankoop 01 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform