Beste, ik heb op 06/12/2022 om 16:54 een rit met een poppy wagen gestart. Ik heb met deze wagen (1YAX215) 7km afgelegd en heb hem tot 06/12/2022 17:25 gebruikt. Nadat ik de auto geparkeerd had en de rit wou beëindigen kreeg ik in de app een “could not parse INVERS response” error en kreeg de rit niet beëindigd. Ik heb toen direct naar poppy gebeld en ook zei kregen de rit niet beëindigd. De meneer aan de telefoon zei mij dat er een probleem was met de wagen en dat ik hiervoor een mail naar de poppy support moest sturen. Dit heb ik dan ook onmiddellijk gedaan. 3 dagen later krijg ik een melding van de app dat mijn reservatie automatisch zou beëindigd worden. Ik heb toen terug gebeld naar de poppy support en zei konden mij hierbij niet helpen en zei hebben dan de rit beëindigd. Na het beëindigen van de rit kreeg ik een factuur toegestuurd van €297. Dit bedrag heb ik niet betaald omdat ik de wagen maar 31 minuten gebruikt heb en dit een onterecht factuur is. Ik heb dan ook opnieuw een mail gestuurd naar de poppy support maar zei hebben tot op de dag van vandaag nog steeds niet geantwoord. Ik heb van poppy meerdere meldingen gekregen dat ik dit bedrag moet betalen maar in mijn laatste melding stond dat ze mijn factuur naar een incassobureau gaan sturen als ik niet betaal. Ik beschik over foto’s van de error in de app, telefoongesprekken en mijn afgelegde afstand op kaart (op het factuur). Bij deze vraag ik dus dat mij een actuele factuur voor de rit wordt opgemaakt en het onterechte factuur van €297 wordt geannuleerd. Het factuurnummer dat ik hier heb opgegeven is van een ouder factuur aangezien er op het factuur van €297 geen factuurnummer stond