Terug

Onterecht facturatie voor gebrekkig product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: VAILLANT

25/08/2023

Beste, wij hebben een nieuwe ketel in gebruik sinds mei 2020 waarbij er problemen opgetreden zijn in oktober 2020, maart 2021 en maart 2023. Telkens een probleem met de CO-sensor. Tijdens het onderhoud van juli 2023 werd genoteerd dat er mogelijks terug een probleem is met de CO-sensor. Hiervoor heb ik een klacht neergediend bij Vaillant met de vraag voor een permanente oplossing en dat ik niet wil om nog een winter te douchen met lauw water (jonge kinderen). Ik werd hierover opgebeld met de vraag of er een technieker mocht langskomen. Ik heb hier op toegezegd met de gedachte dat het probleem bekeken zou worden door een expert. Nu blijkt dat ze dit als gewone interventie ingepland hadden voor herstelling en geen problemen vonden. Ik weigerde dit en heb de bon ook niet afgetekend. Wij hebben geen Vaillant exclusive Ecotec ketel gekocht voor al deze miserie.Bovendien kon ik de factuur niet betwisten via hun website omdat hun webformulier niet werkt. Misschien is dit ook een tactiek. Ondertussen heb ik de betwisting wel doorgestuurd naar hun mailadres complaint@vaillant.be, maar ik weet niet goed of ze hierop gaan reageren. Vandaar de klacht via jullie. Het gaat over een interventiekost van 229,90 € zonder reden.Met vriendelijke groeten,Steven

Berichten (8)

VAILLANT

Naar: S. C.

25/08/2023

O.Ref/CM-V09974996Beste heer Cheung,Wij hebben uw mail van 25/08/2023 reeds ontvangen, deze is reeds al in behandeling.Wij houden U op de hoogte van zodra wij een antwoord onvangen van de regioverantwoordelijke.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

VAILLANT

Naar: S. C.

25/08/2023

O.Ref/CM-V09974996Beste heer Cheung,Wij hebben uw mail van 25/08/2023 reeds ontvangen, deze is reeds al in behandeling.Wij houden U op de hoogte van zodra wij een antwoord onvangen van de regioverantwoordelijke.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

S. C.

Naar: VAILLANT

04/09/2023

Beste,Graag informeer ik mij nog eens achter de stand van zaken, aub. Met vriendelijke groeten,Steven

S. C.

Naar: VAILLANT

04/09/2023

Beste,Graag informeer ik mij nog eens achter de stand van zaken, aub. Met vriendelijke groeten,Steven

VAILLANT

Naar: S. C.

05/09/2023

O.Ref/CM-V09974996Beste heer,Wij hebben uitzonderlijk een kredietnota opgemaakt, U zal deze dan ook reeds ontvangen hebben of in een korstmogelijke termijn ontvangen.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

VAILLANT

Naar: S. C.

05/09/2023

O.Ref/CM-V09974996Beste heer,Wij hebben uitzonderlijk een kredietnota opgemaakt, U zal deze dan ook reeds ontvangen hebben of in een korstmogelijke termijn ontvangen.Met vriendelijke groeten,LieveKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

S. C.

Naar: VAILLANT

07/09/2023

Beste, ik heb de kredietnota goed ontvangen, waarvoor dank.Bedankt voor jullie begrip en ik hoop dat de ketel nu wel goed blijft functioneren.mvg,Steven

S. C.

Naar: VAILLANT

07/09/2023

Beste, ik heb de kredietnota goed ontvangen, waarvoor dank.Bedankt voor jullie begrip en ik hoop dat de ketel nu wel goed blijft functioneren.mvg,Steven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform