Beste, wij hebben een nieuwe ketel in gebruik sinds mei 2020 waarbij er problemen opgetreden zijn in oktober 2020, maart 2021 en maart 2023. Telkens een probleem met de CO-sensor. Tijdens het onderhoud van juli 2023 werd genoteerd dat er mogelijks terug een probleem is met de CO-sensor. Hiervoor heb ik een klacht neergediend bij Vaillant met de vraag voor een permanente oplossing en dat ik niet wil om nog een winter te douchen met lauw water (jonge kinderen). Ik werd hierover opgebeld met de vraag of er een technieker mocht langskomen. Ik heb hier op toegezegd met de gedachte dat het probleem bekeken zou worden door een expert. Nu blijkt dat ze dit als gewone interventie ingepland hadden voor herstelling en geen problemen vonden. Ik weigerde dit en heb de bon ook niet afgetekend. Wij hebben geen Vaillant exclusive Ecotec ketel gekocht voor al deze miserie.Bovendien kon ik de factuur niet betwisten via hun website omdat hun webformulier niet werkt. Misschien is dit ook een tactiek. Ondertussen heb ik de betwisting wel doorgestuurd naar hun mailadres complaint@vaillant.be, maar ik weet niet goed of ze hierop gaan reageren. Vandaar de klacht via jullie. Het gaat over een interventiekost van 229,90 € zonder reden.Met vriendelijke groeten,Steven