Terug

Onterecht en ongevraagd aanrekenen van spelletjesdienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: Proximus

16/06/2022

Beste, ik kreeg sinds 7 april rare wekelijkse sms'en. Zoals dit--» Gratis bericht van ContentTrendPlatform: u bent ingeschreven voor de Dienst van Jeuxhub aan 4,99€/week. Om te stoppen cutt.ly/qzewzws of bel 027467752Ik dacht dat dit spam was en vergde er verder geen aandacht op. Tot ik mijn 2 laatste facturen vab proximus bekeek. Er werd sinds 7 april wekelijks 4,99 euro aangerekend met de vermelding JeuxHub Belgium all about videogames. Dit zegt me niks, ik heb niks aangeklikt, mij op niks ingeschreven. Mijn facturen van proximus worden betaald via domiciliëring dus tegen dat ik deze malafide praktijken ontdekt heb, ben ik ondertussen reeds 44,91 euro armer!!! Hoe kan ik dit geld terugbetaald zien?Ondertussen heb ik een SMS verstuurd naar dit bedrijf (ook weer betalend zeker?), ik kreeg een SMS terug dat ik uitgeschreven ben.Is het mogelijk hier iets aan te doen aub en te zorgen dat ik mijn geld terugkrijg?Alvast bedankt

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. L.

22/06/2022

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-06-16-13.37.56.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192988294704]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192988294704]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform