Op 24 september krijg ik van jullie een mail waarin mijn toegang wordt geblokkeerd, terwijl ik op 30 augustus voor een maand heb betaald via domiciliëring, wat ik kan bewijzen met rekeninguitreksels. Het is 44,99 per maand en niet 44,99 euro voor 24 dagen. Jullie hebben twee keer op een maand geld van mijn rekening proberen te halen en toen dat niet ging hebben jullie mij de toegang ontzegd. Het geld is vandaag van mijn rekening gegaan (29 september) en wat nu? Gaan jullie nu binnen 3 weken weer geld af proberen te halen en mij dan weer blokkeren als dat niet lukt? Dit is onaanvaardbaar en ik heb jullie domiciliëring geblokkeerd. Aangezien jullie niet te vertrouwen zijn met domiciliëringen weiger ik van nog op die manier te betalen. U kunt mij een rekeningnummer sturen via Testaankoop en ik zal betalen de 30ste, maar de domiciliëring blijft geblokkeerd. Indien dit niet mogelijk is zal ik een zaak beginnen voor het vredegerecht om het abonnement te annuleren.