Terug

Onterecht dubbel betaald voor bagage by Ryanair

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. R.

Naar: RYANAIR

22/10/2021

Dubbel betaald voor bagage, terwijl er maar 1 bedoeld was EN ook maar 1 zichtbaar was op de reisdocumenten.Telefonisch kon men niks doen, omdat de vlucht aanvankelijk geboekt werd via https://www.vliegtickets.nl/contact/Er werd aangeraden om klacht te posten via de Ryanair website.Buiten enkele telefonische contacten werd mijn pogingen geregistreerd bij Ryanair zelf:ID SUBJECT CREATED LAST ACTIVITY? STATUS11537837 After you Fly - Complaint 1 month ago 20 minutes ago Open10939445 Chat with ivo 2 months ago 21 days ago Solved10941390 After you Fly - Complaint 2 months ago 1 month ago Solved9771256 After you Fly - Complaint 3 months ago 1 month ago Solved9765681 Chat with ivo 3 months ago 2 months ago SolvedOok nog geen respons op m'n mail aan vliegtickets.nl (telefonisch steeds bezet)De klacht heb ik in het nederlands en engels gepost (hier enkel NL):We hebben op 24/07 met jullie gereisd van eindhoven naar alicante. ODCU8HIk had enkel voor mezelf (IR) voor deze vlucht 20kg bagage bijgeboekt en prioriteit bijgeboekt.Nu blijkt dat er 2 bedragen zijn afgehouden.22 juli 79,99 euro.23 juli 63,00 euro.Ik begrijp niet hoe dit gekomen is.Volgens mij is dat eerste bedrag onterecht afgehouden.Kunnen jullie dat aub even nakijken?Waarom kregen voorbije 2 klachten de status Solved zonder enige kennisgeving?Ik heb hier al zo veel tijd in gestoken, ik wil hiervoor ook schadevergoeding!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform