Beste,
Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij ING en hebben nog nooit iets voorgehad. Tijdens onze vakantie dit jaar worden er brieven naar ons oud adres gestuurd door ING, die voor ons belangrijk waren. Omdat wij deze niet gezien hebben, word er een aangetekend schrijven naar dat zelfde adres gestuurd. Ze sturen ons bijna wekelijks berichten in ING APP over de zaken die voor hen belangrijk zijn. Maar als het om jouw zaken gaat, die trouwens met hen te maken hebben. Die sturen ze je per brief. Dat mag, maar gebruik de APP dan ook, om meer klantvriendelijker te worden.
De aangetekende hebben gelukkig nog op tijd kunnen recupereren. Maar ING had al beslist dat er een probleem is en nu is onze rekening geblokkeerd, met alle gevolgen van dien. Dit krijg is je cadeau voor meer dan 20 jaar goede klant te zijn en altijd alles op tijd betaald te hebben. Nog nooit, maar dan ook nooit iets te laat betaald. En nu word je bijna als een crimineel behandeld en als je brussel belt, dan verbinden ze je 10 keer door en dan beloven ze van je terug te bellen en wat denk je "niets". Mijn verhaal is een heel stuk langer, maar ga het nu even hierbij laten. Schandalig