Terug

Onterecht blokeren van rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: ING - Bank and kantoren

31/10/2024

Beste, Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij ING en hebben nog nooit iets voorgehad. Tijdens onze vakantie dit jaar worden er brieven naar ons oud adres gestuurd door ING, die voor ons belangrijk waren. Omdat wij deze niet gezien hebben, word er een aangetekend schrijven naar dat zelfde adres gestuurd. Ze sturen ons bijna wekelijks berichten in ING APP over de zaken die voor hen belangrijk zijn. Maar als het om jouw zaken gaat, die trouwens met hen te maken hebben. Die sturen ze je per brief. Dat mag, maar gebruik de APP dan ook, om meer klantvriendelijker te worden. De aangetekende hebben gelukkig nog op tijd kunnen recupereren. Maar ING had al beslist dat er een probleem is en nu is onze rekening geblokkeerd, met alle gevolgen van dien. Dit krijg is je cadeau voor meer dan 20 jaar goede klant te zijn en altijd alles op tijd betaald te hebben. Nog nooit, maar dan ook nooit iets te laat betaald. En nu word je bijna als een crimineel behandeld en als je brussel belt, dan verbinden ze je 10 keer door en dan beloven ze van je terug te bellen en wat denk je "niets". Mijn verhaal is een heel stuk langer, maar ga het nu even hierbij laten. Schandalig

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: M. A.

26/11/2024

Beste meneer Abbad, Wij hebben uw onderstaande klacht goed ontvangen. De brief waarover sprake is in de klacht is gericht aan uw echtgenote gezien het gaat over een contract van haar. Wij kunnen u hierover dan ook niet meer informatie geven. Wij kunnen wel bevestigen dat de adresgegevens slechts gewijzgd werd in oktober 2024 naar het nieuwe adres. U bent zelf verantwoordelijk voor het bijwerken van uw persoonlijke gegevens. Wij hebben contact opgenomen met onze dienst Kredieten en Regularisatie aangaande de verlening van het overbruggingskrediet. Men zal hiervoor contact met u opnemen om het dossier verder te analyseren. Wij hopen u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groeten, Customer Care Client Services T +32 (0)2 547 61 01 E klachten@ing.be ING België Sint Michielswarande 60, 1040 Etterbeek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform