Terug

Onterecht betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: ABAC-BAAN

10/07/2023

Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u naar aanleiding van een vermeende boete die ik heb ontvangen voor de aankoop van namaak merkproducten. Ik ben van mening dat deze boete onterecht is en wil graag mijn klacht hierover kenbaar maken. Hierbij verstrek ik u alle relevante details met betrekking tot mijn zaak: 1. Beschrijving van de situatie:Ik heb online een aankoop gedaan van enkele items, gebaseerd op afbeeldingen die erbij stonden. Er was op geen enkele wijze een verwijzing naar namaakitems. Bovendien stond er ook niks bij vermeld hierover of was er een logo zichtbaar. Alles leek perfect normaal. Ik kocht al vaker online van Amazon, Bol.com en Shein en heb dit nog nooit meegemaakt. 2. Geldigheid van de boete:Ik wil graag verifiëren of de boete die ik heb ontvangen afkomstig is van een legitieme bron. Kunt u mij alstublieft informeren over de bevoegdheid van de instantie die deze boete heeft opgelegd? Ik wil zeker zijn dat het om een officiële instantie gaat die gemachtigd is om boetes uit te schrijven voor de aankoop van namaakproducten. En verder ook waarom ze mij aanschrijven hierover. 3. Verzoek om onderzoek:Ik verzoek u vriendelijk om een grondig onderzoek naar mijn zaak in te stellen. Ik ben ervan overtuigd dat ik te goeder trouw heb gehandeld. Het is belangrijk om de juistheid van de boete te verifiëren en mijn onschuld vast te stellen. Ik verzoek u om zo spoedig mogelijk te reageren op mijn klacht en mij op de hoogte te houden van de voortgang van het onderzoek. Indien nodig ben ik bereid om aanvullende informatie of documenten te verstrekken om mijn zaak te ondersteunen. Ik hoop op een eerlijke en rechtvaardige afhandeling van mijn klacht. Ik vertrouw erop dat u mijn situatie serieus zult nemen en de nodige stappen zult ondernemen om deze kwestie op te lossen.Tenslotte ben ik zelf benadeelde hier, daar de door mij aangekochte goederen betaald zijn en nooit zijn aangekomen. Huidig schrijven gebeurd onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis Ik kijk uit naar uw spoedige reactie. Met vriendelijke groet,Ferris Vandeweyer

Berichten (1)

ABAC-BAAN

Naar: F. V.

13/07/2023

Geachte heer Vandeweyer,Wij verwijzen hierbij naar uw klacht via Test Aankoop.Gezien het vertrouwelijk karakter van dergelijke dossiers antwoorden wij via onze eigen kanalen:-litigation@abac-baan.be- Abac-Baan vzw, Assesteenweg 65, 1740 TernatMet vriendelijke groeten,Abac-BaanAssesteenweg 65B-1740 TernatT: +32 2 230 74 20roland@abac-baan.bewww.abac-baan.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 10 juillet 2023 23:21À: Litigation litigation@abac-baan.beObjet: Klacht - Onterecht betalen - (CPTBE01830273-77)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform