Geachte heer Philippe,Zou ik dan het MRN nummer van deze zending kunnen krijgen, zodat ik zelf de teveel betaalde BTW aan de FOD Financiën kan terugvragen via hun procedure? Zendingen die een geschenk zijn met een waarde lager dan €45 zijn vrijgesteld (https://financien.belgium.be/nl/douane_accijnzen/particulieren/pakketten/goederen-buiten-eu-particulier)Hier is het misgegaan bij Bpost - de waarde van USD stond gewoon op het pakket - alle documenten waren in orde.Ik zou als klant toch niet financiëel gestraft moeten worden omdat ik erop vertrouw dat Bpost haar werk correct doet? Als er zich zoiets voordoet bij UPS of DHL, wordt het opgelost en krijg ik de teveel betaalde kosten gewoon terug. Zonder dat ik er via Testaankoop erom moet vragen. Dus mogelijk is het zeker wel.Met vriendelijke groet,MarjoleinP.S.: Ik heb ondertussen al meerdere malen kosten betwist bij Bpost (want het vertrouwen is wel helemaal weg nu), en ik krijg steeds gelijk... wellicht moet er bij de invoer meer aandacht besteed worden aan correcte berekeningen, in plaats van de administratieve taak op de klant af te schuiven. En dan heb ik het nog niet over het aantal pakketjes dat zonder reden wordt teruggestuurd, dat verloren raakt, zelfs als ik betaal voor Track&Trace, of dat zwaar beschadigd aankomt. Maar klachten worden altijd 'niet ontvankelijk' verklaard bij Bpost. Het is altijd wel de schuld van iemand anders, zoals in dit geval ook weer.