Terug

Onterecht afhalen gelden van Rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: Mega

09/03/2021

ER word onterecht Gelden van onze rekening gehaald door MEGA En we zijn al 2jaar en 5maand geen klant meer Kan dat zomaar en fakturen sturen die dateren van 2019 wij zijn al jaren geen klant meer mogen zij dan aan onze rekening zitten ? graag antwoord

Berichten (15)

Mega

Naar: H. B.

12/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: [19/03] Klacht - Onterecht afhalen gelden van Rekening - (CPTBE01219922-50)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 9 mrt. 2021 12:26 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7OWKZQ-KZY8] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[7OWKZQ-KZY8]

H. B.

Naar: Mega

12/03/2021

Wij hopen tenstelligdte dat het stopt wij houden er een trauma aan over wij zijn al 2,5jaar geen klant meer en wone allang niet meer op het adres in Temse waar jullie de gelden voor afhalen van onze prive rekeningwij wensen excuses voor deze ingrepen en willen dat dit stopt! dit zijn frauduleuze ingrepen die wettelijk strafbaar zijn ook voor net bedrijf wij wensen een bevestiging dat het stopti m.v.g familie blijweert

Mega

Naar: H. B.

15/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Onterecht afhalen gelden van Rekening - (CPTBE01219922-50)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 12 mrt. 2021 19:26 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[Q5VPZ0-LDKE] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[Q5VPZ0-LDKE]

Mega

Naar: H. B.

19/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------3-Line, 19 mrt. 2021 11:46 CETBeste meneer Blijweert,Uw energiecontracten bij Mega eindigden inderdaad begin 2019.U had echter nog openstaande creditnota's én openstaande facturen.Door een missing werden deze creditnota's volledig uitbetaald, ondanks dat u nog onbetaalde facturen heeft.Hierdoor vond er een terugvordering van deze uitbetaling plaats, die onsuccesvol was.Merk op dat voor uw klantendossier de ingestelde betalingswijze Domiciliering is, zoals gekozen bij uw inschrijving en te beheren via de online klantenzone.Het is dus normaal dat een nieuwe vordering ook per domiciliering aangeboden wordt bij de bank.Dit houdt in dat u vanwege de uitbetaling van de creditnota's nog het volledige bedrag van de onbetaalde facturen verschuldigd bent.U dient deze nog steeds te betalen en zal hiervoor dan ook betalingsherinneringen ontvangen.Onze klantendienst heeft u eerder gea¯nformeerd met betrekking tot uw vragen over de inhoud van het verschuldigde saldo.Indien u bijkomende onduidelijkheden heeft over het saldo of bepaalde facturen, kan u voor persoonlijke inlichtingen onze klantendienst contacteren.Intussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,Tom✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[Q5VPZ0-LDKE]

H. B.

Naar: Mega

19/03/2021

U heeft ten onrechte geld van onze rekening gehaald , en u stuurde een rekening die betrekking had p de Florent Beeckxlaan te temseen dan waren wij al geen klient mee hetgeen u nu zelf bevestigd heeft als ookwij hadden nog recht op niet betaalde kredietnota's door de onterechte afhalingen van bedragen van onze rekening wij hopen dat dit eindigd en stopt nu !! met betichtingen van achterstallige rekeningen ,jullie moeten ons nog betalen voor de geledn schade van de onterechte afhalingen op het oude adres ! wij willen dat deze zaak geseponeerd wordt daar deze onterecht is .En jullie geen alte best imago hebben m.v.. Familie Blijweert-Wuyts

Mega

Naar: H. B.

22/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Onterecht afhalen gelden van Rekening - (CPTBE01219922-50)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 19 mrt. 2021 14:25 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[44682V-R3M3] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[44682V-R3M3]

H. B.

Naar: Mega

22/03/2021

U , moet stoppen met ons te blameren met onbetaalde fakturen en creditnota's .wij zijn volledig in maar jullie boekhouding is niet meer in orde wij zijn afgesloten bij mega in november 2018 in de Florent Beeckxlaan te Temse en jullie zijn blijven faktureren voor het oude adres alles is op gezegd per aangetekend schrijven op 19 november 2018 maar jullie zijn gelden blijven afhalen ,daarom heeft onze bank ingegrepen ! wij wensen ten stelligste dat deze betichtingen stoppen u moet eens uw boekhouding kijke naar de maand december 2018 wat er dan is aggehaald en betaald van onze bankrekening , anders moet u onze bank eens informeren wat jullie met ons gedaan hebben altijd maar gelden afhalen zonder bewijzen!!nogmaals stoptt ermee en seponeert allesen stel julie boekhouding in orde m.v.g Familie Blijweert-Wuyts

Mega

Naar: H. B.

25/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: [02/04] Klacht - Onterecht afhalen gelden van Rekening - (CPTBE01219922-50)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 22 mrt. 2021 17:18 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[WV62Q0-PXOZ] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[WV62Q0-PXOZ]

H. B.

Naar: Mega

25/03/2021

Wij de familie Blijweert-Wuyts hopen dat het bij deze blijft en u ons een bevestiging stuurt, dat u ons niet meer lastig valt met bedreigingen of onverantwoorde fakturen en zo meer wij zijn oudere mensen en kunnen ditnietverder meer aan ! Wij hopen dat het hier stopt ? Wij wachten op een bevestigingim.v.g BLIJWEERT_WUYTS

Mega

Naar: H. B.

28/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: [08/04] Klacht - Onterecht afhalen gelden van Rekening - (CPTBE01219922-50)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 25 mrt. 2021 20:29 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZV4E3-4O36] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZV4E3-4O36]

H. B.

Naar: Mega

29/03/2021

Wij de familie Blijweert-Wuyts vragen nogmaals om te stoppen met onverantwoorde fakturen te sturen nogmaals wij zijn geen klant meer van Mega en dit sinds 29 November 2018 laat ons a.u.b.met rust groet Blijweert -Wuyts u heeft nog altijd het oude adres in Temse waarop de faktuur betrekking heeft en deze dateert van 4/04/2019 dan waren wij geen klant meer bij Mega vanaf 29/11/.2018 wonen wij niet meer in Temse dus nogmaals stopt er mee met ons lastig te vallen op de eerste plaats met onterechte fakturen !! Graag uw excuses

Mega

Naar: H. B.

01/04/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Onterecht afhalen gelden van Rekening - (CPTBE01219922-50)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 29 mrt. 2021 16:37 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZV433-757P] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[KZV433-757P]

Mega

Naar: H. B.

02/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: H. B.

02/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: H. B.

02/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform