Beste,
Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je contract.
We hebben je contract proberen heractiveren. Echter ontvangen we de melding dat een andere leverancier intussen een contract gestart heeft. Indien je bij ons klant wenst te zijn, dienen zij eerst hun aanvraag te annuleren.
Ook bieden we graag onze oprechte excuses aan voor deze situatie. Om aanvraag tot een schadevergoeding te doen, kan je bijgevoegd document invullen en terugbezorgen.
Een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groeten,
Jordi
Eneco Customer Care - klachtenbemiddeling
Heb je nog vragen?
Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.
Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.
Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: zondag 17 augustus 2025 9:30
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: Onterecht afgesloten net voor lang weekend