Klacht
S. V.
Naar: VINTED
Beste, Ik ben reeds 3 jaar actief op Vinted, met +100 positieve reviews (5/5). Plots werd mijn account onterecht geblokkeerd. Ik zou namelijk een item geüpload hebben in strijd met de catalogusregels. Het gaat over een Sun Lotion voor baby's van het merk Na¨ïf. Het product werd verwijderd en mijn account geblokkeerd. In de catalogusregels staat vermeld dat ongebruikte en geopende cosmeticaproducten niet mogen verkocht worden, dat is logisch. Maar mijn advertentie is NIEUW met verpakking zoals je kan zien op de foto's. In de catalogusregels staat vermeld dat dit WEL verkocht mag worden. Mijn account werd dus onterecht geblokkeerd, ik krijg geen duidelijk antwoord van de helpdesk en ondertussen had ik bestellingen lopen. Ik zou graag een antwoord krijgen en iemand hebben die zorgvuldig naar deze case kijkt. Mvg,
Berichten (45)
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
S. V.
Naar: VINTED
We zijn 5 dagen verder en nog steeds geen deftig antwoord, enkel automatische antwoorden..Zou iemand dit aub eens ernstig onder de loep kunnen nemen?
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour, Je vous remercie de nous avoir contactés.Je vous confirme la bonne réception de votre email. Je vais de ce pas transmettre votre demande au service responsable.Bien à vous,Yassine L'équipe Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Ondertussen zijn wel al terug 2 dagen verder, en ik krijg steeds automatische antwoorden. Men zegt mijn klacht behandeld te hebben, maar helaas is dit niet zo.Er wordt niet serieus naar mijn klacht gekeken. Mijn geplaatst artikel is niet in strijd met de catalogusregels. Er staat zelfs letterlijk in dat nieuwe, ongebruikte cosmetica- of lichaamsproducten mogen verkocht worden. Ik duld deze aanpak van Vinted dus niet en eis deblokkering van mijn account.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hi,I'd be happy to help you with this.Could you please reply to this message thread with your username and the email used to create your account? Please let me know, so I can provide you complete information.Please answer to this thread within the next 48 hours, or else I'll have to consider your case solved.Speak to you soon,Sergio Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Hallo Sergio,Mijn username: sofievanhauteE-mail: sofievanhaute1@gmail.com.Dank.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Terug 3 dagen verder.. Klantendienst ondermaats. Uiteraard heb ik jullie al gecontacteerd, maar meer dan automatische antwoorden krijg ik niet.Door het automatisch detectiesysteem van Vinted werd mijn artikel verwijderd en account geblokkeerd. De reden waarom is omdat het artikel in strijd zou zijn met de Vinted catalogusregels. Jammer genoeg wordt dit nooit grondig bekeken of onderzocht. Mijn geplaatst artikel is niet in strijd met de catalogusregels. Er staat zelfs letterlijk in dat nieuwe, ongebruikte cosmetica- of lichaamsproducten mogen verkocht worden.Maar ik krijg steeds dezelfde berichten. Heeft deze klantendienst uberhaupt echte mensen in dienst? Door een fout van Vinted is mijn account onterecht geblokkeerd, al sinds 15/01. Ik vind dit niet ok. Ik blijf ook antwoorden en berichten sturen totdat iemand hier een oplossing voor aanbiedt.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/65062202/1706900951/ffaeae095e78c3aba2d3047e6e806140Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
S. V.
Naar: VINTED
Nog steeds geen duidelijk antwoord.. Ik blijf berichten sturen totdat iemand hier een oplossing voor aanbiedt.Door het automatisch detectiesysteem van Vinted werd mijn artikel verwijderd en account geblokkeerd. De reden waarom is omdat het artikel in strijd zou zijn met de Vinted catalogusregels. Jammer genoeg wordt dit nooit grondig bekeken of onderzocht. Mijn geplaatst artikel is niet in strijd met de catalogusregels. Er staat zelfs letterlijk in dat nieuwe, ongebruikte cosmetica- of lichaamsproducten mogen verkocht worden.Maar ik krijg steeds dezelfde berichten. Heeft deze klantendienst uberhaupt echte mensen in dienst?Door een fout van Vinted is mijn account onterecht geblokkeerd, al sinds 15/01. Ik vind dit niet ok.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Ayoub Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Hallo, Nog steeds geen antwoord hierop. Ik wil toch even melden dat het artikel waarover het hier gaat, Sun Lotion SPF 50 van het merk Naïf voor baby's, nog door veel anderen wordt aangeboden op Vinted. Waarom wordt mijn artikel verwijderd en mijn account geblokkeerd? Dit is onterecht.Bedankt voor je antwoord.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Nick Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Sinds 17/01 hier via Testaankoop geen deftig antwoord, enkel automatische berichtjes. Ik begrijp niet dat een bedrijf zoals Vinted geen goede klantendienst heeft. Wanneer krijg ik hierop een duidelijk antwoord?
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Maria Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Via de Vinted app kreeg ik volgend bericht:Hallo,Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht ontvangen van het platform voor consumentenklachten. Als we naar je account kijken, kunnen we in onze gegevens zien dat het probleem dat je had, is opgelost.Houd er rekening mee dat als je problemen hebt met Vinted, we je ten zeerste aanmoedigen om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat ons team je snel kan helpen. Bezoek https://vinted.be/help en gebruik een relevant helpdesk onderwerp om met ons te chatten!Vriendelijk bedankt,Team Vinted--> het probleem is zowaar NIET opgelost. Ook kan ik niet antwoorden op dit berichtje via de app. Dus we staan weer nergens.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Geachte lezer, Sofie,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Vipul Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Hallo, "Zo snel mogelijk" antwoorden wordt hierboven vermeld.Tot op heden nog steeds geen vooruitgang in de zaak.. mijn geduld raakt op. Graag een duidelijk antwoord en deblokkering van mijn account aub.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Impossible to identify the user
VINTED
Naar: S. V.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Joe Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
user: sofievanhaute
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour Merci pour votre interaction Je suis vraiment désolé pour ce problème Pourriez-vous nous expliquer votre réclamation encore et nous ferions de nos mieux pour vous aiderMerci pour votre compréhension et bonne journée Rayen L'équipe Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Hallo, ik leg het probleem nog eens uit:Mijn account werd onterecht geblokkeerd. Ik zou namelijk een item geüpload hebben in strijd met de catalogusregels. Het gaat over een Sun Lotion voor baby's van het merk Naïf. Het item zat in de oorspronkelijke verpakking en is ongebruikt. Het product werd verwijderd en mijn account geblokkeerd.Door het automatisch detectiesysteem van Vinted werd mijn artikel verwijderd en account geblokkeerd. De reden waarom is omdat het artikel in strijd zou zijn met de Vinted catalogusregels. Jammer genoeg wordt dit nooit grondig bekeken of onderzocht. Mijn geplaatst artikel is niet in strijd met de catalogusregels. Er staat zelfs letterlijk in dat nieuwe, ongebruikte cosmetica- of lichaamsproducten mogen verkocht worden.Ik zou graag een antwoord krijgen en iemand hebben die zorgvuldig naar deze case kijkt.Dit is een fout van het automatische detectiesysteem, ik zou graag hebben dat dit wordt rechtgezet. Verder zie ik dat hetzelfde product nog tientallen keer voorkomt op Vinted, dus dit is helemaal niet fair. Ik begrijp dat jullie procedures moeten volgen, dus gelieve dan iedereen die dit artikel aanbiedt, te blokkeren.
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Een maand later, nog steeds geen stap vooruit. Moedeloos word ik ervan.Dat een bedrijf als Vinted een klantendienst heeft die enkel automatische antwoorden uitstuurt, is heel triest. Zou het mogelijk zijn mij te deblokkeren aub?
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Nog steeds geen antwoord. Kunnen jullie dit asap bekijken?
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Madame, Monsieur,Nous confirmons la bonne réception de votre demande et y répondrons dans les meilleurs délais.Merci pour votre patience.Cordialement,Eya L'équipe Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Nog steeds geen antwoord.. we zijn 2 maand later
VINTED
Naar: S. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten