Terug

Onterecht abonnement en inning via domiciliering van het Nieuwsblad

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Het Nieuwsblad

13/11/2021

Beste, ik abonneerde mij recentelijk op de Standaard slim ( studentenabonnement via zoon Tom). Nu we na 3 weken eindelijk de Standaard ontvangen, kregen we op 12 November 2021 een brief met de melding dat we nu ook een abonnement op het Nieuwsblad hebben met domiciliering - het bedrag 18.95€ wordt diezelfde dag (12 November 2021) afgetrokken. We betalen nu voor zowel de Standaard en Het Nieuwsblad. Ik had hierover telefonisch contact met uw klantendienst die dit zouden rechtzetten wat op vandaag niet gebeurd is. Hoe kunnen jullie zonder toestemming een domiciliëring en een abonnement opstarten? Gelieve dit te corrigeren en bedrag terug te storten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform