Inhoud van de klacht: Men rekent plots kosten aan voor de tijd dat men de wagen aan het opladen is aan een openbare laadpaal van Allego. Deze kosten worden niet aangerekend door Allego, de provider, en werden nooit aangekondigd en staan ook niet in de verkoopsvoorwaarden.Op 19/7, 21/7 en 23/7 rekent men € 0,01 aan per minuut. Op 26/7 en 31/7 rekent men € 0,001 aan per minuut.- 16/8/23 Telefonische klacht naar Luminus op het nummer 02/289 90 90 (Voor vragen over uw factuur). Een callcenter noteert mijn klacht maar de facturatiedienst krijg ik niet aan de lijn. Men zal mijn contacteren.- 22/8/23Online klacht naar Luminus. Wanneer zal men mij contacteren?Antwoord Luminus: We zullen u contacteren. Referentie 70722- 24/8/23Luminus bezorgt me een antwoord totaal naast de kwestie dat het tarief afhangt van de geladen KWH en de tijd.Op mijn antwoord dat dit naast de kwestie is wordt niet gereageerd.- 28/8/23Online klacht naar Luminus. Wanneer krijg ik eindelijk antwoord.- 29/8/23Antwoord Luminus (Arnaud). We bevestigen ontvangst en zullen u contacteren.- 1/9/23Online vraag aan Luminus (Arnoud) wanneer hij denkt me te contacteren.Antwoord Luminus: Vraag goed ontvangen. We zullen u contacteren. Ref 72536- 1/9/23Na telefoon opnieuw mail van Luminus. We zullen u contacteren ref 72542- 3/9/23 Mail naar Luminus. Wanneer gaan jullie me eindelijk contacteren?- 4/9/23 Antwoord Luminus: We sturen uw verzoek naar de verantwoordelijken en die zullen u contacteren.Het mag duidelijk zijn dat Luminus alle regels overtreed. Kosten aanrekent die niet zijn voorzien en weigert te reageren op een klacht We zijn ondertussen 3 Referentienummers verder en ik kreeg nog steeds geen antwoord.